Jump to content

A Home in the Hills

Recommended Posts

Geplaatst:

heey mensen iemand een tip om de achtervolgin op big poppa of zow iets:P te doen

lukt niet echt

ik heb um al gehaalt:P beetje afkorten en shit:P

Geplaatst: (bewerkt)

Over die achtevolging, je doet gewoon de hele tijd driveby's. Ga hem volgen probeer naast hem te rijden en doe driveby's, op den duur komt hij op de grote weg en kun je hem heel makkelijk doden. In de bergen gewoon even wachten en op rechte stukken naast hem gaan rijden. Geef geen vol gas anders slaat de auto misschien op de kop.

Missie gehaald.

Voor de complete uitleg van de missie: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...me_in_the_Hills. Mag je er echt niet uitkomen zet hem dan in de SaveGame aanvraag!

Daarna kun je in Madd Dogg Mansion saven, doe dat niet. Koop dat huis ervalkbij, save je daar wel. Kun je de Basketbalglitch krijgen en nooit meer basketballen.

Ruurd31.. :*D

*Edit: Er staat al dat je hem gehaald hebt, waarom vraag je het dan? :engel:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Ik heb nog wat tips.

Doe het rustig aan bij de bochten in het begin want die sportauto is erg vervelend te besturen.

Als je dit gedaan hebt, geeft dan wat meer gas en als je bij de weg van Vinewood bent, moet je op topsnelheid rijden en dan probeer hem dan in te sluiten.

Dus ik bedoel dat je wat sneller moet gaan dan hem, en dan de auto moet beuken.

Doe dan een Drive-by en als je in de grote weg van Vinewood niet lukt, probeer het dan op andere grote wegen in de bossen.

Heel veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...