Ice Cold Killa Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Nu alle bestanden verloren zijn gegaan moet ik helemaal opnieuw beginnen.. Maar hij is terug met meer puberale grappen, onzinnige dingen, verwijzingen, en andere shit Screenshots (Het zijn alleen nog billboards, maar de rest komt ): 23 December 24 December PB me als je leuke ideëen hebt normale leden krijgen geen eigen winkel, superleden en hoger wel Goeie Ideëen die ik maak: "The Stripper" - Done W3sl3y's Winkel - 50 % WNF -> WTF Bewerkt: 24 december 2005 door Headcrab Reageren
W3sl3y Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Je bent weer begonnen jongen! Geweldig... ja ik denk dat we nog wel een paar leuke dingentjes hadden liggen toch? Oja, doe mij even een winkel aub Leuk dat je er weer aan begint. Reageren
Flame^ Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ziet er mooi uit . Heb je misschien nog enkele bestanden nodig, zodat je bijv. ook een Super de Koe in het spel wilt hebben . Ik doe nl. zelf eigenlijk niks meer aan de prijzenoorlog mod en misschien kunnen jullie deze bestanden gebruiken en eventueel verwerken in je mod. PM me of contacteer me op MSN. Verder wens ik je nog heel veel succes ! Reageren
Jarno Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Mijn complimenten. Er zitten wel grappige tussen. Kan je een plaatje maken met de tekst erop: Club Elmo presents "The Stripper" A.K.A. Jarno Bewerkt: 23 december 2005 door Jarno Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Je mag dit logo wel gebruiken van mij: Eigenlijk was hij voor GTI, alleen hij werdt toch niet gebruikt... Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Update 24 Dec: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.