Mpp Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Ik heb een kleine mod gemaakt 1.ga naar je gta map 2.ga naar data 3.back up ped.dat 4.dan klik je hier om de mod te downloaden 5.als het goed is heb je de map data nog voor je, als dat dat niet zo is moet je naar data gaan in gta map 6.dan sleep je de gedownloaden ped.dat naar data 7.nu maar gangsters vermoorden he PS : oops ik heb het in de verkeerde forum gezet kan iemand hem verplaatsen Bewerkt: 23 december 2005 door Mpp Reageren
T_N_T Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 nope, werkt niet "file deleted" Reageren
Kraay Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 De download werkt niet Vind je het gek? Post komt uit Dec. 2005. Na 30Dagen geen download gehad te hebben delete rapidshare hem Reageren
X-Zero Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Nou waar wacht je op,load hem opnieuw op,verder lijkt ie me wel lache. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.