sammieboy102 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Als ik de missie Key to Her Heart doe, volg ik de vrouw naar de sexshop, ga ik binnen, loop ik in de marker en als ik het GIMP-suit wil pakken word het beeld zwart en hoor ik de hele tijd telefoongerinkel. Dit eindigt niet meer en ik kan niet meer op ESC drukken. Het spel loopt precies vast of is dit normaal?? Ik weet niet wat ik moet doen! Reageren
Ikkes Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Is je DVD misschien vuil of zit er een kras op. Of gebruik je mod's? Als je hier even op wil reageren weten we misschien meer. Ikkes Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Je kan het spel natuurlijk eens proberen opnieuw te installeren. Je kunt ook eens de virusscanner doen en defragmenteren. Daardoor loopt de PC wat sneller en misschien is het ook wel makkelijker. Ook kun je je DVD eens schoonmaken, doe hem bijvoorbeeld onder de kraan. Gebruik dan koudwater, als je hem goed afgespoelt hebt maak hem droog met een vaatdoekje. Ruurd31.. Bewerkt: 23 december 2005 door Ruurd31 Reageren
StrawberryNeo Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 of koop van die cd reiniger dat werkt egt goed Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 dit had ik bij Burning Desire... ik had de fire equinwisher niet gepakt toen werd het beeld ook zwart ! Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Je CD kan beschadigt zijn want ik zou niet weten waardoor het anders zou komen. Mods misschien of zoiets Reageren
love the gang Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Mijn DVD ging ook wel eens fout je moet gewoon eens scannen en als er een virus op GTA San Andreas gedecteert is zou je hem best opnieuw instaleren Reageren
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik denk dat je disc een beetje kapot is. Misschien moet je opnieuw beginnen. Dat is wel jammer maar . Reageren
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik denk dat de disc beschadigt is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.