Chi Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 Shhiittt..net m'n onderzoek af, ontdek ik weer iets (Je kunt beter eerst het onderzoek lezen en daarna dit lezen) Ik ben nog steeds into de "Dog" rumors. Ik heb weer een screen gevonden en ik ga hem straks voorleggen aan Kodo. Maar eerst dit: Toen ik samen met Audiobird op een website screenshots aan het browsen was.. viel ons dit op: Plaatje 1: Je ziet Front Yard Ballaz staan. Duidelijk een tag van de Ballaz. Plaatje 2: CJ is letterlijk over dezelfde tag heen aan het graffitiën. Misschien krijg je wel een missie waarin je over alle tags heen moet gaan met je graffiti!? --- Off-Topic: Vinden jullie ook niet dat Rockstar nu ineens een sh*tload aan informatie dropt? Anyway, dis dus een nieuwe find (staat nog niet eens op kodo's site) en ik ga nog steeds die Dog rumors uitzoeken.. Reageren
Tim14 Geplaatst: 22 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2004 wow jij bent goed volgens mij heeft rockstar niet in de gaten dat er een chironu op deze wereld is die alle informatie uit san andreas haalt die er te vinden is. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Well done Maistro!!! Reageren
The Godfather Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Vinden jullie ook niet dat Rockstar nu ineens een sh*tload aan informatie dropt mwa ik vind het wel meevallen...hoe meer hoe beter btw ze hebben erg weinig info gedropt over Las Venturra en San Fierro...... Reageren
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 jeetje chironu en @ the godfather,die info komt nog wel Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 jeetje chironu en @ the godfather,die info komt nog wel Ja wel leuk die info allemaal, maar laten ze nu ook eens wat info en sreens los van San Fierro en Las venturas,I need the drug!!! Reageren
Chi Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 jeetje chironu en @ the godfather,die info komt nog wel Ja wel leuk die info allemaal, maar laten ze nu ook eens wat info en sreens los van San Fierro en Las venturas,I need the drug!!! Thanks people! Ik moet trouwens nog steeds ideeën aan Kodo en Zidane voorleggen.. :unsure: @Tanner Ik heb de nieuwe PSM2 binnen. Daar staat info in over San Fierro en ook over de nieuwe dingen die Carl kan. Als ze later niet gepost zijn, zal ik de details wel geven, oke? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 jeetje chironu en @ the godfather,die info komt nog wel Ja wel leuk die info allemaal, maar laten ze nu ook eens wat info en sreens los van San Fierro en Las venturas,I need the drug!!! Thanks people! Ik moet trouwens nog steeds ideeën aan Kodo en Zidane voorleggen.. :unsure: @Tanner Ik heb de nieuwe PSM2 binnen. Daar staat info in over San Fierro en ook over de nieuwe dingen die Carl kan. Als ze later niet gepost zijn, zal ik de details wel geven, oke? Thanxs!!! Ik kan haast niet wachten Reageren
Arjen Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Plaatje 2: CJ is letterlijk over dezelfde tag heen aan het graffitiën. Er is al over heen gespoten. In het 'zwart'. Wat ik uit het zwarte kan opmaken is onderaan: 4-Life.. Hij gaat er met gele Graffiti weer overheen.. Of bekijk ik het nou verkeerd.. :blink: Reageren
Chi Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Plaatje 2: CJ is letterlijk over dezelfde tag heen aan het graffitiën. Er is al over heen gespoten. In het 'zwart'. Wat ik uit het zwarte kan opmaken is onderaan: 4-Life.. Hij gaat er met gele Graffiti weer overheen.. Of bekijk ik het nou verkeerd.. :blink: Ik heb het nagetekent: "Orange Streets 4-Life" denk ik zo.. Hij spuit trouwens met zwarte graffiti..De groene stofwolk is een bug..wordt rechtgetrokken in de volledige versie.. Reageren
The Godfather Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 misschien is het een groene spray (jouw gang kleur) want die Ballaz spray heeft een beetje rood/lila tintje Reageren
Chi Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 misschien is het een groene spray (jouw gang kleur)want die Ballaz spray heeft een beetje rood/lila tintje Dit is niet zeker. Het is in ieder geval een gemixte kleur; een mix tussen groen en geel, met de neiging naar geel. Reageren
The Godfather Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Chironu is er ook iets dat je niet weet jij bent TE goed Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 knap ontdekt hoor :blink: Reageren
liltuner Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 chironu,zou je de nieuwe dingen graag willen posten? en offtopic: waar kan je die psm2 magazine halen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.