novita Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ik was aan het rondrijden, stonden er opeens 2 oude auto's in het bos: die ene beige achtige heb ik wel verplaatst. Kon er niks over vinden in forum.
Upstream Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ja, dat zijn ghost cars. Dat zijn kapotte auto's die op de raarste plaatse zijn gespawnd. Maar dat is inderdaad een easteregg. Jammer dat de easter eggs van wikigta nog niet online zijn, daar had hij zeker bij gestaan.
ikt Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 die kun je ook niet reparen, ze zijn altijd kapot maar ze hebben dezelfde ''health'' als een hele auto. (uitgetest)
Juju Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Dat was al langer bekend Zoekfunctie gebruiken!
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Ja dat is nog zo ergens! Ik weet niet juist waar maar er staat ook ergens zo'n kapotte wagen een GlenDale! De plaats is waar er zo vele indianen tenten staan! of het is daar ergens in de buurt! Zal hier eens een foto plaatsen! ps: het is ergens bij de verdant maidows
gangster28 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 die kun je ook niet reparen, ze zijn altijd kapot maar ze hebben dezelfde ''health'' als een hele auto. (uitgetest) Dat komt omdat het inprincipen een andere auto is met de naam glennshit dat geld ook voor de salder(kapotte versie saldshit) Alleen jammer dat je hem niet als eerste vond.
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 die kun je ook niet reparen, ze zijn altijd kapot maar ze hebben dezelfde ''health'' als een hele auto. (uitgetest) Dat komt omdat het inprincipen een andere auto is met de naam glennshit dat geld ook voor de salder(kapotte versie saldshit) Alleen jammer dat je hem niet als eerste vond. ow gaan we persoonlijk worden noem namelijk glenn! Ze zijn gewoon zo gemaakt daarom hebben ze volle health.
gangster28 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Sorry mijn fout glenndale(of hoe dat ding ook heet) Btw Ik zal het even veranderen.
Giorgo Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Voor de duidelijkheid dan maar : Die auto's zijn Ghost Cars, soms rijden ze van de berg zonder bestuurder.(komt s' nachts meer voor.) Je kan ze niet repareren door : • Health Cheat • Pay En Spray • Mod Shop (Transfender) Maar ze hebben wel hetzelfde leven dus ze ontploffen even snel als een normale Glenndale. Kortom, je kan hem niet repareren. Er staan zo meerdere auto's over het spel zoals ook de Sadler dit geldt hetzelfde als de Glendale, je kan hem ook niet maken. En als je nog eens iets vind check dan eerste de zoekfunctie. Nog veel speelplezier ...
TheGuardian Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Wist ik zelfs niet eens.Heb wel vaak zonder bestuurder gezien,en dacht altijd: vast een bug. Maar zal dan van dat geweest zijn..
koning58 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 die kom je zo vaak tegen ik vraag me af of het wel een easter egg is
dudedude Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Ik was aan het rondrijden, stonden er opeens 2 oude auto's in het bos: die ene beige achtige heb ik wel verplaatst. Kon er niks over vinden in forum. jij bent egt dom >>> Door GTA-Sheep: En jij post onzinnig en onvriendelijk. Kortom: 2 tegen 1. Graag dergelijke gedachten voortaan denken maar niet meer posten<<<
GTA-Sheep Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Het onderwerp was al bekend en voordat het topic nu helemaal verzand in het over en weer typen van onaardigheden gooi ik er maar even een slot op. Eén van de vele leuke dingen die mijn baantje heeft . Mocht iemand het er vreselijk niet mee eens zijn: PM
Recommended Posts