MrKooKie Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Tijdens de missie Black Project, de missie waar bij je uit Area 69 een Jetpack moet jatten, hoor je een vrouw omroepen tijdens een Code Rood: "CODE RED, all millitary personal, please report at Research Center. By the way, does anybody know where I put my earrings?" Wat opzich wel gek is voor iemand die een code rood omroept. De tweede is ook tijdens een code rood. Zodra je met de Jetpack weg vliegt hoor je iemand omroepen: "Get that guy! That's an $60,000,000 project!" hoebedoel je geld geeft macht? Dit is wat ze ongeveer zeiden, het kan wat afweiken. Ik zat namelijk met mijn hoofd in de missie... Sorry, er is geen beeld materiaal. Ik speel PS2, misschien dat een Moderator voor beeldmateriaal kan zorgen (zoals beschreven staat in de regels). Bewerkt: 23 december 2005 door MrKooKie
Mark B. Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Volgens mij is dat humor van R*. Maar waarom maak je hier een topic over
scorpia Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Volgens mij is dat humor van R*.Maar waarom maak je hier een topic over Omdat dit het Easteregg forum is
Flying Dutchman Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Omdat dit het Easteregg forum is dat lijkt me ook logisch je zegt ook: personel stealing secret alien technology will not be invited on the next staff night out, dacht ik oftewel: personeel dat geheime alien technologie steelt, wordt niet uitgenodigt voor het volgende personeelsuitje. en er wordt ook gezegd: don't forget to close all windows before leaving. vergeet niet alle ramen dicht te doen verdat je weggaat. in een ondergrondse bunker? Bewerkt: 23 december 2005 door flying dutchman
EXIT Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 De tweede is ook tijdens een code rood. Zodra je met de Jetpack weg vliegt hoor je iemand omroepen: "Get that guy! That's an $60,000,000 project!" hoebedoel je geld geeft macht? dat beteken dat de jatpack $60,000.000 heeft gekost om het te maken
Grove St. Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 De tweede is ook tijdens een code rood. Zodra je met de Jetpack weg vliegt hoor je iemand omroepen: "Get that guy! That's an $60,000,000 project!" hoebedoel je geld geeft macht? dat beteken dat de jatpack $60,000.000 heeft gekost om het te maken Tuurlijk niet! hij heeft iets gestolen van de basis daarom, ander zou het wel: Get that guy! That's an $60,000,000 Jetpack! zeggen Greets Grove St.
Velaro Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Het Project heeft 60.000.000 gekost,het kan toch alleen de jetpack zijn want dat is het enige wat hij mee heeft,maar 60 miljoen vind ik wel wat veel.
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Het gaat over de manier waarop ze zeggen, alsof het alleen om het geld gaat, en niet om het feit dat het gestolen wordt.
Velaro Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Zo had ik het nog niet bekeken Tja,dat is ook het enigste war Amerikanen aan denken
MrKooKie Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Toch is San Andreas een typisch amerikaans spel, met grote steden en cowboys..
Ruurd31 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) De tweede is ook tijdens een code rood. Zodra je met de Jetpack weg vliegt hoor je iemand omroepen: "Get that guy! That's an $60,000,000 project!" hoebedoel je geld geeft macht? Zoals het mocht van je, heb ik voor wat ik gequote heb bewijs materiaal gevonden. Ik heb het opgenomen met mijn headset, op het begin hoor je even niets. Daarna hoor je een legermannen schieten. Link: http://rapidshare.de/files/10059156/16_Mil...roject.wav.html Morgen zal ik voor Code Red zoeken, die hoorde ik op het begin. Ik was te laat. Kan ik niet meer vinden Ruurd31.. Bewerkt: 31 december 2005 door Ruurd31
quinton Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 bij die missie roepen ze zoveel dingen om, ik kan me herinneren dat ze iets zie als: will de gene die de ufo verkeert gepakeert heeft hem goed zetten!!!
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Heb ik niet gehoord,misschien kan iemand dit opnemen SA zit vol grappige dingen. Mvg,Velaro
<<Salvatore Leone>> Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Velaro,ik hoorde het luid en duidelijk Luister jij teveel hardcore ofzo
Mathmagic Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 dit heb ik al een half jaar geleden gepost, oud nieuws dus.
Recommended Posts