Ruurd31 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Sinds vandaag is GTAIII helemaal in bij mij. Ik heb al een paar missies gedaan, bij 1 missie moet ik nu een vrouw ophalen uit een huis. Ik geloof dat ik nu moet toeteren "Sound my horn". Mijn vraag luid: Hoe kan je toeteren met GTAIII? Alvast bedankt hé Bewerkt: 27 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Volgens mij kon dit met de linker-Shift-knop... PC toch? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 L3 op de Playstation2. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 PC linker-shift, PlayStation 2 R3 Reageren
MrKooKie Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 PC linker-shift, PlayStation 2 R3 R3 is bijvoorbeeld Vigilante Missions starten. En geen toeteren. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Weet iemand dan ook hoe je zwaailichten van een ziekenwagen/politiewagen aan moet zetten? Dat is wel handig, dan gaat toch de auto's aan de kant? Ik heb het spel op de PC. Bewerkt: 24 december 2005 door Ruurd31 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Dat is volgens mij 'Tab', maar als dat 'm niet is is het 'Caps Lock'. Edit: Ik heb het even gecheckt. 8-Ball heeft gelijk: met Shift zet je de sirene aan. Met Caps Lock begin je de Paramedic Mission... Bewerkt: 24 december 2005 door NandroDavids Reageren
8-Ball Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Weet iemand dan ook hoe je zwaailichten van een ziekenwagen/politiewagen aan moet zetten?Dat is wel handig, dan gaat toch de auto's aan de kant? Ik heb het spel op de PC. Ook met de linker-shift, maar dan moet je de knop niet indrukken maar er gewoon een tikje op geven. Als het goed is kan je alle knoppen bekijken in het opties menu en in het boekje Bewerkt: 24 december 2005 door 8-Ball Reageren
brammymaster Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Weet iemand dan ook hoe je zwaailichten van een ziekenwagen/politiewagen aan moet zetten? Dat is wel handig, dan gaat toch de auto's aan de kant? Ik heb het spel op de PC. Ook met de linker-shift, maar dan moet je de knop niet indrukken maar er gewoon een tikje op geven. Als het goed is kan je alle knoppen bekijken in het opties menu en in het boekje en natuurlijk gewoon bij options Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.