Jump to content

Rub Out


~Lance Vance

Recommended Posts

Ik ga deze zelf doen, maar heb tips nodig.

Ikzelf kan het prima overleven en ik kom steeds tot aan de ontmoeting met Diaz, maar daarna is Lance in 2 seconden dood en dan is het alsnog mission failed.

Heeft iemand tips om Lance een beetje naar de achtergrond te brengen, of zijn er wellicht onschaadbare cheats die Lance oneindig health geven?

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat de missie waarmee je Lance moet bevrijden uit de Gang van Diaz?

Zoja?

1. Pak een goeie wapen zoals de Minigun.

2. Zorg dat je 100% of meer Armor hebt en 100% of meer Health.

3. Wil je dat alles trager gaat? Typ dat de code: BOOOOOORING in. Zo word de health van Lance langzamer en jij zelf wordt ook langzamer!

Als je uit de Malibu Club weer naar buiten komt, zorg dan dat daar een snelle auto of een helikopter zit, zodat je heel erg snel naar Lance kunt gaan. Als je daar eenmaal weer bent, pak je je Sniper Rifle, en schiet je de Diaz Gangs uit die te zien zijn. Let wel op dat je vanaf een afstand moet schieten! Ga dan naar de ''ingang'' en pak je minigun. Schiet alle mannetjes dood en kijk wel uit voor degene die boven een soort auto? (Ik weet even niet meer wat het was) zit, en ren naar Lance toe. Kijk wel uit dat je Hem niet neerschiet. Schiet eerst alle mannetjes dood, en ga naar hem toe. Dan zie je een kort filmpje.

Links in dat 'Garage' zit een auto. Pak die en rij snel naar de ziekenhuis. Kijk wel uit, want er komt een auto die jouw volgt!

Succes!

Edit:

Oh nee. Dat was de missie waarin je Diaz moest killen. :{

Let dan niet op de bericht Hierboven.

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

mijn tip: ren snel bij lance weg, dan staat er zo iets ga terug om lance op te halen, schiet eerst iedereen neer, en haal hem daarna op.. zo was het mij op de xbox gelukt,,(ik deed et dan prongelijk omdat ik extra snel ging rennen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb steeds dat m'n auto in de fik vliegt en dat dan lance dood gaat...

Tips? :puh:

Auto? :cab:

Bedoel je de missie waarin je Lance Vance moet bevrijden?

Nouja, als je met cheats speelt, en je auto gaat in fik raken, typ gewoon de code in: ASPIRINE.

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja auto,

Zelf red ik het wel, maar als ik lance heb gered moet ik hem naar het ziekenhuis brengen, en dan stap ik dus in de auto naast de garage. Mijn auto vliegt alleen snel in de fik...

Als die de hele tijd in de fik begint, moet je dit proberen.

Als de auto begint te roken, of in vuur begint, typ dan de code ASPIRINE. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je in een auto bent en je hebt die kogelvrije Adminral aan, dan heeft het wel effect. Want namelijk, ben je dan dood. :Y

De kogelvrije Admiral is namelijk alleen voor kogels.

Die cheat ASPIRINE laat het rook weg van de auto en of motor of brommer of heli of iets anders, en je maakt hem gewoon in orde. Behalve dat hij nog krassen heeft etc.... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...