Mr. Vriecetti Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 zoals de titel al zecht: plaatst in dit topic al je speciale zelf gemaakte screensshots en filmpjes screen kan je maken met cheat device klik hier om versie 0.5 b te dowloaden voor uk/eu klik hier om versie 0.5 b te downloaden voor us dit zijn mijn aparten screens: (bij die ene heb ik ff map en wapen icoontje uit gezet, dat kan in game menu bij display)
Cpt.Pinguin Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 1. er is al een filmpjes topic, 2. dat zijn geen filmpjes maar plaatjes 3. er is ook al een plaatjes topic 4. die topics waar ik het over had zijn gepinned 5. gebruik zoekfunctie dus, of je ogen
Mr. Vriecetti Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 blijk baar moeite met lezen, dit topic is voor speciale screens en filmpjes, die anderen zijn voor alle, en zoals daar staat screens en filmpjes zo er is niks raar aan dat ik aleen screens heb
The Golden Fighter Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Ik zou me goed voorstellen dat mensen het verschil niet zien tussen speciale en gewoone screenshots. Als je bedoelt dat hier screenshots komen te staan die gemaakt zijn bij iets als "blue hell" vraag ik me af of dat wel nodig is. Ik zou ze gewoon in die andere topic plaatsen, we gaan toch ook geen screenshots plaatsen in topics speciaal voor autos, helis, bugs ed... Als deze topic dan toch blijft, zou ik zoiezo de titel veranderen, dit trekt niet bepaald mensen aan... Bewerkt: 24 december 2005 door The Golden Fighter
quinton Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 wat is dat voor een bus op dat onderste plaatje????
Ewoud Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=18720
Recommended Posts