Wesley Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Beste, De Bleu Angels komen eraan! Lees deze stukje: Het wereldberoemde Amerikaanse demonstratieteam de ‘Blue Angels’ dat tijdens de Open Dagen van de Koninklijke Luchtmacht op 16 en 17 juni 2006 op de vliegbasis Leeuwarden een unieke airshow zal geven, schittert vanaf 19 december in het Omniversum. Vanaf die datum draait de spectaculaire grootbeeldfilm ´The Magic Of Flight´, een film over vliegen, straaljagers en stuntvliegers, geprojecteerd alsof je er middenin zit. De Bleu Angels zijn straaljagers. Het zijn blauwe straaljagers! Hier hebben jullie een plaatje van het geweldige stundteam! . Geef je mening. Wat vinden jullie hier van? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Lijkt me wel vet om te zien. Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Hun vliegen heel erg dicht bij elkaar! Echt wel goed! Reageren
Wesley Geplaatst: 23 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ze vliegen ook idd heel dicht bij elkaar. Ze stunten best gevaarlijk! Ik ga ook zeker weten naar Leeuwarden toe. Ik zal proberen om een handtekening te krijgen van die team! Ik ben een echte fan van de Bleu Angels! Mijn top 3: 1 Tunderbirds 2 Bleu Angels 3 Breidling Reageren
Froop Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Mag ik vragen of je dyslexie hebt? Je post overal met spelfouten. Het lijkt me wel leuk om het te zien, maar meer ook niet. Bewerkt: 24 december 2005 door Froop Reageren
Johan O. Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Mag ik vragen of je dyslexie hebt?Je post overal met spelfouten. het zijn meer gramatica fouten ....... van die team!....... lol mar ff Ontopic: het lijkt me wel eens leuk om naar et Omniversum te gaan, helemaal met deze "film" Reageren
The Mafia Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Wesley_GTA : Lees deze stukje The Mafia : Lees dit stukje Ontopic lijkt we wel leuk om een keer naar toe te gaan. Bewerkt: 24 december 2005 door The Mafia Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Kan hij toch ook niks aan doen, als hij dyslexie heeft. Let nou maar eerst op wat jezelf post. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Verplaatst naar Muziek & Film Fora. Reageren
Froop Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Verplaatst naar Muziek & Film Fora. Ben je niet in de war? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Verplaatst naar Muziek & Film Fora. Ben je niet in de war? Nee , hoezo? Er staat toch duidelijk dat het over een soort film gaat die over straaljagers gaat. Dus hoort dit topic wel thuis in het Muziek & Film Forum. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Dit is geen film hoor, het is een demonstratie. Reageren
Wesley Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) ** Inhoud verwijderd ** Bewerkt: 28 juni 2008 door Wesley_GTA Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Die straaljagers zien er zo vet uit, ik geef een 10/10 voor het team. Reageren
Wesley Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Ik vind het ook een super goeie team!! Ik heb ze al eens vaker gezien. Ik geef ze ook een dikke 10/10! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.