cyriel15 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 eeej ik heb een vraagje over User Track hoe werken die als ik liedjes in de map zet dan krijg ik ze niet te horen in de game zelf alleen dat mens die alleen onzin lult..... dus wie kan mij helpen??? Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Hey cyriel15, welkom op dit Forum! In dit topic vind je de oplossing denk ik wel! http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...&hl=user+tracks Veel succes! P.s. - Voortaan kun je de zoekfunctie ook gebruiken. Bewerkt: 23 december 2005 door Froodooo Reageren
Dizzee Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Hier vindt je je antwoord. klik Met één! seconde verslaan. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Je moet ze eerst in de juiste map zetten, maar dat heb je geloof ik al gedaan. Dan naar opties, audio en scan audiotracks (of zoiets). Zodra het spel ze heeft gevonden zouden ze het gewoon moeten doen. Succes! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Weet je zeker dat je ze in de goede map hebt gezet? Rockstar Games > GTA San Andreas > mp3 Als het goed is moeten ze het zo doen. Edit: Was ik nou echt zo langzaam...? Bewerkt: 23 december 2005 door NandroDavids Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Met dat scannen vertel ik nog wel even . Als je dan het spel opstart ga je als eerste naar Options, dan klik je op Audio. Dan zie je ongeveer in de midden User Track Options staan. Dan klik je op Scan User Tracks. Dan scan hij de liedjes en kun je ze horen. Zet uitteraad wel de zender op "San Andeas User Files"!! Ruurd31.. *Edit: Ik moet me wel schamen, ik ben de super langzaamste. Maar welkom en ik wens je nog veel plezier!! Bewerkt: 23 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Shorty_D Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Als men nou eens de zoekfunctie gebruikt krijg je ook niet steeds van dit soort dubbele topics. Dat ik het maar even zeg dan is het tenminste uit mijn brein . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.