Assassin Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 Ik zit dus bij deze missie waar ik de ruiten van windows kapot moet maken binnen 5 minuten, maar ik haal het steeds net niet. ik heb het al 10x geprobeerd, zou iemand het voor me kunnen halen? http://rapidshare.de/files/9715543/GTAVCsf1.b.html Alvast bedankt man! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 Die missie faalde ik ook 100x, die heet trouwens Shakedown. Ik heb daarvoor de Ultimate Trainer gebruikt om de tijd stil te zetten, dat heeft verder geen effect op je save dus t leek me wel een goed alternatief... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 Thanks Lance Dance!(Rijmt ) Ik ga het nog een keer proberen, het zal nu moeten lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.