Koen_92 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Hallo, Ik wilde gta sa opstarten, dat deed ik. alleen drukte ik ipv load game op delete game, en nu heb ik per ongeluk mij game verwijderd. Lekker dom van me. Maar is een gewiste game nog terug te krijgen? (bijvoorbeeld met een een of andere tool)? Reageren
Barcelona Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Hebt je al in je prullenbak gekeken? Mischien is je savegame wel in je prullenbak. Nog een tip voor dat je savegames niet kunt kwijtraken, maak een mapje aan op je computer, schrijf dan savegames. Dan moet je je savegame(s) in het mapje plaatsen en hebt je altijd nog een reserve als je savegame verwijdert is. Als het ook niet in je Prullenbak staat, dan moet je jammer genoeg overnieuw beginnen. Of kijk op deze link. Daar staan savegames en mischien kan je eentje downloaden. Reageren
Ferre Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Een vriend van mij had hetzelfde probleem. Maar hij had nog een broertje die ongeveer even ver was. In dat geval kun je hem kopieeren. Het is alleen een cijfer veranderen in de GTA SA User Files Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Iemand op dit forum heeft ook een mod uitgevonden, dan kun je gewiste bestanden weer terug halen. Je moet daarvoor even in het Modding Fora kijken. Op deze(klik) link kun je savegame's downloaden, dan download je die missie die je net had gedaan en voilà hij is er weer. Je kan ook dubbelsaven als er 1 weg is over overheen wordt gesaved dan kun je met die andere verder gaan. Ruurd31.. Reageren
Koen_92 Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 de save game zit niet meer in de prullenbak:S Ik kan wel de savegame downloaden (6%) maar ik heb nog niet veel missies gedaan.Ik heb alleen veel geld verdient (200000) dus hij is echt niet terug te krijgen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Nee het houd echt op. Je kan geen bestanden uit de prullenbak weghalen. Systeemherstel werkt ook niet, daar haal je alleen de programma's/bestanden terug. Geen documenten ect. Je zal hem opnieuw moeten downloaden op de link die ik hierboven heb gemeld. Daar kan je precies de missie downloaden die je voor het laatst had gedaan. Heb je bijv. Wrong side of the road Track, dan download je die missie en kun je verder gaan. Ruurd31.. Bewerkt: 24 december 2005 door Ruurd31 Reageren
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Misschien staat het in de prulennbak. Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Misschien staat het in de prulennbak. Hij zei zonet dat het niet meer in de prullenbak stond,best eerst topic lezen en dàn pas posten Mvg,Velaro Reageren
ruby159 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ik heb dat ook gehad ik had hem uitgespeeld en nu kan ik overnieuw beginnen dat is egt *piep* maar je kunt het niet meer terug krijgen Reageren
Moonbeam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Als je met de missies niet zo ver was maar wel veel geld kun je overniuw beginnen en een geldcode doen, alleen heppie dan wel 50.000 te veel... waar is 6% precies ik heb namelijk een savegame bij de eerste missie met the truth, een met de 2e missie voor woozie, een bij just buisniss voor big smoke, een bij reuniting the families, en een bij the green sabre(en natuurlijk waar iik gebleven ben en nog een paar savegames) Hebje iets aa een van die savegames? Reageren
Rekam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Max1990 heeft een mooi topic gemaakt om altijd een extra savegame te hebben. *KLIK* Reageren
Moonbeam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 maar zo kun je geen game "terugkrijgen" Reageren
tt boy Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 nee dat gaat je nie lukke Reageren
Koen_92 Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Het is al een tijdje geleden, ik ben toen overnieuw begonnen, maar nu is het me weer overkomen (ben op 85 %). En nu is het me gelukt om de savegame terug te krijgen! Met dit programma: http://www.recuva.com/ Is de knop verwijderen eigenlijk niet uit het menu te halen? Het is ook zo iets nutteloos. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.