~Lance Vance Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 Hey, ik heb iemand nodig die "Dildo Dodo"(Interglobal Films) en "The Driver" (Malibu) kan uitspelen.... Mn save zit bij de bijlage.... PS: Als je je verveelt mag je ook wel Two Big Hit van Avery Carrington doen, maar die kan ik zelf ook wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Ik probeer ze wel even, ik edit zo... Edit: Het is gelukt. "Dildo Dodo" lukte in 1 keer, beloning: $ 2.000,-. "The Driver" was wel lastig, heb ik ongeveer 5 x moeten doen, maar is gelukt, beloning: $ 3.000,- en Hilary wil je chauffeur wel zijn. NandroDavids Bewerkt: 24 december 2005 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 omfg serieus!! Heb je echt The Driver gehaald?? Bedankt man echt heel erg bedankt!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jortgamer Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 Haha fijn dat je zo blij bent,maarre als je bijna alle missies door anderen laat doen ist toch niet leuk meer? Het is maar een opmerking hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 Ik weet t, maar het maakt niet zo heel veel uit omdat ik de game zelf al een keer heb uitgespeeld, ik speel hem nu alleen overnieuw om screenshots e.d te maken, en sommige missies kan ik nu ff niet halen en die laat ik dan door anderen doen.... Ik probeer de hoofdmissies ook zoveel mogelijk zelf te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 bedrijfs missies zijn ook hoofdmissies hoor;) succes met je screenshots Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Maar ff ontopic. Wanneer je alle auto in je bezit heb, dan gat er daana een geel driehoekje branden op je radar maar hoe kan het nou dat daat niets is. Bewerkt: 10 april 2006 door ViceCity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 Er staat iets in de bosjes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 Een driehoekje betekend toch dat iets op de radar zich op een andere hoogte bevindt dan Tommy. Dus iets in de lucht of in de grond. Maar aangezien er niets te vinden is zal het wel een bug zijn. Heb je het nog steeds als je het spel opnieuw laadt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ar Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Nee, ik ben eral een aantal keren door heen gelopen, maar ik kan niets vinden. Half uur later: Ik heb de missie nogmaals eens gedaan en wat bleek ik heb deze gehaald. Hoe en wat was het probleem, ik heb echt geen idee, dus op naar de volgende missie. Bewerkt: 10 april 2006 door ViceCity Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.