Assassin Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Sorry dat ik jullie weer lastigval... maar ik ben nogal heel erg slecht in racen. Kan ieman mischien de Mitch Baker missie voor mij doen?(De aas op de map) Alvast bedankt! Uitleg missie: Je krijgt een angel, en dan moet je races tegen 3 andere bikers. Je mag ze niet doodschieten, dus je moet echt puur racen. Savegame: http://rapidshare.de/files/9727931/GTAVCsf1.b.html Bewerkt: 24 december 2005 door KennDevil Reageren
Assassin Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Thanks! Je hebt m'n leven gered Als je ooit een schiet missie hebt waar je vast zit hoor ik het graag . Reageren
Goliat Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 mij lukte die ook niet maaruiteindelijk wel omdat ik een paar auto's voor die bikers heb gezet voordat ik in die roze cikel ging staan dan rijde ze er tegen aan en dan kan jij alvast rijden, op die manier kan je een een voorsprong krijgen en is 't een stuk makkelijker Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 het is gewoon een kwestie van de handrem goed onder controle hebbe... Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Bij deze missie wacht ik gewoon totdat die bikers veel verkeer tegenkomen en ergens tegenaan rijden. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hij is niet zo moeilijk eerst ging vet dom doen, allemaal dingen voor ze zetten eerst of band leeg schieten en dag gouw op de moter gaan, je kan ook gaan oefenen op een moter dan kan je soms heel wat beter door worden! Reageren
need my speed Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Je moet gewoon een van de motors van zo'n racer stelen, die is super goed te besturen. Bewerkt: 5 januari 2006 door need my speed Reageren
Ar Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Het hoeft niet meer, dankzij de tip van Need my Speed (Ik had een bericht geplaats om deze missie voor mij te doen, maar dat hoeft dus niet meer) Bewerkt: 6 april 2006 door ViceCity Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.