Noa Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Ik heb GTA San Andreas op de pc en ik wilde eens een mod zetten op gta3.img ik ga naar de folder en druk op GTA3.img en dan zegt ie : Unable to find DIR file! [C:\GAMES\GTASAN~1\models\gta3.dir] dus ik denk dat iets verprutst is weet iemand het probleem of zo ik zou je eeuwig dankbaar zijn want ik heb een hele vette mod op internet gevonden Reageren
Ikkes Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Bij een mod zit vaak een readme. Hier staat stap voor stap in hoe je hem installeerd..Maar als je GTA3.img wil openen moet je een programma hebben genaamt: Img Tool Deze is te downloaden op Gtagames. Maar als er geen readme bijzit raad ik je af deze mod te gebruiken Veel succes ermee, Ikkes Reageren
8-Ball Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Je hebt een oude versie van de IMG Tool die niet geschikt is voor GTA San Andreas, er is een nieuwe en die is wel geschikt voor GTA San Andreas. Je kan hem hier downloaden: IMG Tool 2.0 Reageren
EXIT Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 wat voor mod had je gevonden? Reageren
Noa Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 ik had wel een IMG tool gedownload dus volgens mij heeft 8-ball gelijk dank je wel 8-ball Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.