Daneur Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 eeyzz, Kheb nu 14 huizen in mijn bezit kan ik nog meer kopen of zijn ze dit allemaal al :blink: CIAO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 Ik noem ze even op: --BEDRIJVEN-- (8 stuks) The Malibu Print Works Film Studio Ice Cream Factory Car Showroom Taxi Company Boatyard Pole Position Club --HUIZEN-- (8 stuks) 3321 Vice Point Vercetty Estate Links View Apartment El Swanko Casa 1102 Washington Street Ocean Heights Apartment Skumole Shack Hyman Condo 16 stuks dus, het Vercetty Estate incluus. Welke heb je nog niet (de bedrijven die je hebt staan bij je stats)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 Skumole Shack is eigelijk belachelijk duur voor een paar planken :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 hahhahah*krijgt pijn in zijn buik van het lachen* :lol: :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 Skumole Shack is eigelijk belachelijk duur voor een paar planken :blink: Je betaalt voor het uitzicht, man, het uitzicht! Maar even serieus: Ik was het Ocean View Appartment vergeten, maar dat is de kamer die je aan het begin van het spel al hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2004 Skumole Shack is eigelijk belachelijk duur voor een paar planken :blink: Lol! Tja, wel gelijk eigelijk! *Denkt nog eens goed na :unsure: * Ja! Je hebt gelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.