Jack Mercer Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Ik ben GTA op de PS2 een beetje beu gespeeld en ga vanmiddag GTA3 voor de PC aankopen. Om er natuurlijk vanalles aan te veranderen Maar ik zou graag wat skins en mods hebben en ik vroeg me af of jullie kunnen helpen. skin: Een skin met de schoenen en jeans van Tommy Vercetti uit VC maar dan voor GTA3. De ogen van Claude groen en zijn leren jacket bruin oftewel een rood T-shirt. EDIT: skin al gevonden, dus niet meer nodig deze te maken! mods: Een mod waardoor er motoren beschikbaar zijn. Een mod met nieuwe voertuigen en een waarbij je werkelijk kan vliegen. En een mod voor een brug naar ghost town. Dan nog een save game voor 100% maar ik geloof dat ik die kan downloaden op gtagames. Alvast bedankt voor het toch al bekijken van deze topic, ik zou het heel erg apprecieren moest er iemand mij een link geven naar de skin/mods of zelfs die skin voor me maken (zo snel mogelijk). greetz Bewerkt: 24 december 2005 door Solid Snake Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Nja, hier heb je inmiddels al GTA LC (liberty city) voor. twee kenmerken voor gta lc. *Vereist gta vc *Ik weet niet 100% of dat werkt, want als je hem download vanaf deze site dan ontbreekt er iets (meestal gta3.img) Reageren
SWYV Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 ik raad jou zeker een top mod van gta3 Real GTA3 dat is echt een coole mod voor gta3 warabij alle auto's vernieuwd naar realistische wagens Reageren
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 ik ook want die hebbik . Skins kan je gewoon downloaden. Als je easter eggs eggs wil zoeken op billboards dan moet géén Realgta doen, er komen allemaal echte reclames op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.