Q Dude Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 ik ga een wandelend kladblok van hem maken Reageren
gtaloser Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Ik vind CJ vet cool als ik GTA SA heb maak ik CJ zo Reageren
The Godfather Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 nee man zo lijkt hij net op LL Cool J :blink: ik ga een niet te gespierde man van hem maken....met een bandana op zijn mond Reageren
joep Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 ik vind hem er al best goed uitzien op de eerste screen van hem Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Alleen da voos hoedje weg en ne bandana in de plaats of ne goeie snit. En die voze tattoo van da geweer weg. B) Reageren
liltuner Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 hij is relaxt,hij past bij het spel omdat er veel negers in zitten dus past(denk ik) tommy er niet bij omdat het meeer zwart is dan wit(eventjes vlug gezegd) Reageren
Tim14 Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 tommy is veel stoerder!! CJ word zo'n patser dat worden ze allemaal daar maar dat past gewoon bij het spel en chironu heeft gelijk dat de term ''CJ moet de stad over nemen'' een beetje overdreven klinkt dat zeiden ze ook al bij tommy maar nog vind ik CJ een beetje stoerdoenerij die meteen met iedereen wil vechten <_< dat is wel leuk enzo maar tommy bleef vaak cool en schaamde zich nergens voor Reageren
Melchior Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Ja, Tommy straalt meer de gangster uit zonder dat je dat aan hem echt kan zien. Gewoon de cool-guy, megacrimineel. Bij Cj is het net alsof je aan hem moet zien hoie machtig hij wel is, gewoon dat gangsta-patsen! (anders kan ik het ook niet noemen!) :lol: Maar goed, het is wat ik ga doen is CJ vetmesten, dat lijkt me echt grappig! :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Ja, Tommy straalt meer de gangster uit zonder dat je dat aan hem echt kan zien.Gewoon de cool-guy, megacrimineel. Bij Cj is het net alsof je aan hem moet zien hoie machtig hij wel is, gewoon dat gangsta-patsen! (anders kan ik het ook niet noemen!) :lol: Maar goed, het is wat ik ga doen is CJ vetmesten, dat lijkt me echt grappig! :lol: hmmm, en dan zeker zorgen dat hij een hart aan val krijgt??? :lol: Wat lief van je Melchior!!! Reageren
Melchior Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Sterf CJ!!! Sterf!!! :lol: Reageren
Tim14 Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 ik ga hem juist heel gespierd maken maar even off topic zou je cj's armor kunnen zien als hij hem aantrekt terwijl hij een blote buik heeft? zou wel stoer zijn lekker patserig Reageren
Arjen Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 ik ga hem juist heel gespierd maken maar even off topic zou je cj's armor kunnen zien als hij hem aantrekt terwijl hij een blote buik heeft? zou wel stoer zijn lekker patserig Of een blokjesbuik.. :lol: Ik ga CJ ook lekker gespierd maken, dan kan je ook beter auto's jacken. B) Reageren
liltuner Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 zou je ook met je blokjesbuik zomaar meiden mee de auto in kunnen nemen? want meiden kicken tog op gespeirde mannen? Reageren
Melchior Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Als ie zo'n flubberbuik heeft lijkt ie een beetje op die gats Bizarre. ( van D12) Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 CJ is een beetje een foute neger uit het oosten met een kutkop en een rapper-tick... Zo'n wannabe, zo'n loosertje dat het toch heeft gehaald, zo'n nerdieberdie die de schoolsite repareert en zo glorie voor iedereen behaalt, zo'n pipo die kneuziger dan iedereen is maar wel mensen naar het circus haalt... Meer vergelijkingen zijn denk niet nodig, gewoon een mongooltje waar iedereen naar luistert. (JEEZUS, heb je zn hoofd wel eens goed bekeken, wat een misbaksel...) :blink: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.