Jump to content

Mening Carl Johnson


Gta Gangsta

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • liltuner

    5

  • Gta Gangsta

    5

  • Melchior

    3

  • The Godfather

    3

tommy is veel stoerder!! CJ word zo'n patser dat worden ze allemaal daar maar dat past gewoon bij het spel :D

en chironu heeft gelijk dat de term ''CJ moet de stad over nemen'' een beetje overdreven klinkt dat zeiden ze ook al bij tommy ;)

maar nog vind ik CJ een beetje stoerdoenerij die meteen met iedereen wil vechten <_< dat is wel leuk enzo maar tommy bleef vaak cool en schaamde zich nergens voor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Tommy straalt meer de gangster uit zonder dat je dat aan hem echt kan zien.

Gewoon de cool-guy, megacrimineel.

Bij Cj is het net alsof je aan hem moet zien hoie machtig hij wel is, gewoon dat gangsta-patsen! (anders kan ik het ook niet noemen!) :lol:

Maar goed, het is wat ik ga doen is CJ vetmesten, dat lijkt me echt grappig! :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Tommy straalt meer de gangster uit zonder dat je dat aan hem echt kan zien.

Gewoon de cool-guy, megacrimineel.

Bij Cj is het net alsof je aan hem moet zien hoie machtig hij wel is, gewoon dat gangsta-patsen! (anders kan ik het ook niet noemen!) :lol:

Maar goed, het is wat ik ga doen is CJ vetmesten, dat lijkt me echt grappig! :lol:

hmmm, en dan zeker zorgen dat hij een hart aan val krijgt??? :lol:

Wat lief van je Melchior!!! :puh::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga hem juist heel gespierd maken maar even off topic zou je cj's armor kunnen zien als hij hem aantrekt terwijl hij een blote buik heeft? zou wel stoer zijn :D lekker patserig

Of een blokjesbuik.. :lol:

Ik ga CJ ook lekker gespierd maken, dan kan je ook beter auto's jacken. B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

CJ is een beetje een foute neger uit het oosten met een kutkop en een rapper-tick... Zo'n wannabe, zo'n loosertje dat het toch heeft gehaald, zo'n nerdieberdie die de schoolsite repareert en zo glorie voor iedereen behaalt, zo'n pipo die kneuziger dan iedereen is maar wel mensen naar het circus haalt...

Meer vergelijkingen zijn denk niet nodig, gewoon een mongooltje waar iedereen naar luistert. (JEEZUS, heb je zn hoofd wel eens goed bekeken, wat een misbaksel...) :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...