vandetim Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 als ik de map cleaner aanzet dan selecteer ik de data van san andreas en laat hij alle files zien maar de start button is nergens te zien??????????????????? Reageren
Upstream Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 dan doe je iets verkeerd, heb je readme echt helemaal doorgelezen? of kan je een screen laten zien? Reageren
Blastov Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Dit hoort hier niet sjap, Voor zoiets als dit moet je een reply plaatsen in het GTI vragentopic Je moet niet de data map van sa laden maar gewoon de map sa Reageren
ikt Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 ik heb ook iets dergelijks. Kijk in de GTI vragen topic (pinned) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 @ Ikt .. je kunt niet Pinnen .. of je bedoelt dat dat topic is gepinned Whatever gewoon wachten tot hij helemaal klaar is met Cleanen ! Reageren
Jarno Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 vandetim verkeerde topic maar oke daar ga ik niet over. Het beste is om je scherm resolutie op 800x600 of hoger te zetten. Hierdoor zie je de hele venster. Nu zie je alleen deeltje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.