Jump to content

Missie lukt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,,

De missie Supply Lines lukt me niet! ik heb op Wikigta gekeken kon ook niks vinden. Het is echt moeilijk. Iemand nog tips?(ik hem sa op de ps2)

Geplaatst: (bewerkt)

Probeer eerst het vliegen onder de knie te krijgen, daarna ga je heel laag vliegen. Dan land je achter het voertuig en schiet je de hele tijd. Na een tijdje vlieg je weer de andere kant op en blaas je de volgende voertuig op. Zo gaat je door. Je kunt Zero ook later uitspelen (niet verplicht om naar LV te gaan), dan haal je eerst de vliegschool (heb je veel vliegskills) en doe je deze missie later weer.

Lees de tips en missie verslag eens goed door, dan snap je het wel. Veel oefenen moet je met vliegen. Kijk ook eens in de besturing (besturing Hydra moet je kijken, gaat bijna hetzelfde als gewoon vliegen).

Besturings link (klik), missie link (klik).

Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Heb je dat niet nodig om naar LV te gaan? dus als ik alle missies doe behalve die van Zero kan ik gewoon naar lv?

Geplaatst:

Klopt, als je gewoon alle missies doet (behalve Wang Cars en Zero) dan kun je gewoon de hele storeline uitspelen.

Ruurd31.. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...