Jump to content

sweet en smoke zien er anders uit

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit was al bekend, die screens zijn van voor de release van SA, toen hadden Smoke en Sweet nog andere kleren aan, later hebben ze die andere gegeven, in de ''Grove Colors''.

Ohja, en Brian is de broer van CJ.

Bewerkt: door DaddyPimp

n hoe kent de kapper cj in de missie zegt ga ziiten cj

is er een foto van die broer en hoe is die dood gegaan

Bewerkt: door gta 88

Brian is doodgegaan bij een auto-ongeluk(dacht ik, ik weet niet meer waar ik dat vandaan heb), waarna CJ naar Liberty City ging.

Een foto van CJ's moeder hangt binnen in CJ's huis in Grove Street.

Bewerkt: door piet-herr
Geplaatst:

iedereen kent cj nog van vijf jaar geleden, toen hij weg ging. ook die kapper dus. Brian is waarschijnlijk door een andere gang vermoord, zoals vele andere Orange Grove leden.

Geplaatst:
Brian is waarschijnlijk door een andere gang vermoord

Brian is door een auto ongeluk gestorven

En CJ's moeder door de Ballas in die ene groene Sabre die je ook ziet in de missie: The Green Sabre

# Geld voor ieder meisje wat je ophaalt

# Pimping suit in je wardrobe.

# Vanaf nu wordt je betaald als je sex hebt met een prostituée

dit stond bij die walktrouw

zal weer een foutje zijn beetje slodig :N

oeps sorie dit is de verkeerde

Bewerkt: door gta 88
# Geld voor ieder meisje wat je ophaalt

# Pimping suit in je wardrobe.

# Vanaf nu wordt je betaald als je sex hebt met een prostituée

dit stond bij die walktrouw

zal weer een foutje zijn beetje slodig :N

oeps sorie dit is de verkeerde

waarom staat dit in dit topic ?

*Edit ... sorry ik zie het Edit*

Bewerkt: door Tales
Geplaatst:

De kapper is volgens mij je vader, want als je goed hoort wat de kapper zegt, dan zegt hij meestal zoon tegen je.

Dus ik denk dat je vader de kapper is en Brian is volgens mij inderdaad aan autongeluk gestorven.

Wilt je weten hoe CJ's moeder is vermoord?

Toen Grovestreet lekker zat te relaxen, toen kwam er een groene auto (die heet de Greensabre) die langs kwam en toen kwam op het zelfde moment Cj's moeder naar buiten.

Toen schoten de Ballas Cj's moeder neer, toen wouden Cj en je vrienden wraak op Ballas en nu moet je missie's doen om op Ballas wraak te nemen.

Geplaatst:
De kapper is volgens mij je vader, want als je goed hoort wat de kapper zegt, dan zegt hij meestal zoon tegen je.

Dus ik denk dat je vader de kapper is en Brian is volgens mij inderdaad aan autongeluk gestorven.

Wilt je weten hoe CJ's moeder is vermoord?

Toen Grovestreet lekker zat te relaxen, toen kwam er een groene auto (die heet de Greensabre) die langs kwam en toen kwam op het zelfde moment Cj's moeder naar buiten.

Toen schoten de Ballas Cj's moeder neer, toen wouden Cj en je vrienden wraak op Ballas en nu moet je missie's doen om op Ballas wraak te nemen.

Haha gieren, de kapper is CJ vader :schater:

Nee, volgens mij zit hij zo in elkaar, Moeder van CJ is vermoord door ballas in een Green Sabre en daarom komt CJ terug naar Los Santos, voor de begraving. Dan wilt CJ bij zijn homeys blijven

En die kapper doet gewoon vriendelijk tegen CJ en zegt inderdaad soms zoon tegen je

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...