gta 88 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) ik vint het el vreemd ik kijk op een site zo ik kijk persoange en opeens ik sweet en smoke ze zien er heel anders uit dan bij in het spel hoe kan dat?? en wie is brian en is er een foto van die brain en de moeder van cj hier is de site waar ik alles vint http://home.wanadoo.nl/verhagenlm/gtasa-site/index2.htm Bewerkt: 24 december 2005 door gta 88 Reageren
Mpp Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 ze zien er gewoon hetzelfde uit hoor. alleen andere kleren Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Dit was al bekend, die screens zijn van voor de release van SA, toen hadden Smoke en Sweet nog andere kleren aan, later hebben ze die andere gegeven, in de ''Grove Colors''. Ohja, en Brian is de broer van CJ. Bewerkt: 24 december 2005 door DaddyPimp Reageren
gta 88 Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) n hoe kent de kapper cj in de missie zegt ga ziiten cj is er een foto van die broer en hoe is die dood gegaan Bewerkt: 24 december 2005 door gta 88 Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Brian is doodgegaan bij een auto-ongeluk(dacht ik, ik weet niet meer waar ik dat vandaan heb), waarna CJ naar Liberty City ging. Een foto van CJ's moeder hangt binnen in CJ's huis in Grove Street. Bewerkt: 24 december 2005 door piet-herr Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 iedereen kent cj nog van vijf jaar geleden, toen hij weg ging. ook die kapper dus. Brian is waarschijnlijk door een andere gang vermoord, zoals vele andere Orange Grove leden. Reageren
gta 88 Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 je kmt einlijk niks te weten over die broer en de vader Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Brian is waarschijnlijk door een andere gang vermoord Brian is door een auto ongeluk gestorven En CJ's moeder door de Ballas in die ene groene Sabre die je ook ziet in de missie: The Green Sabre Reageren
gta 88 Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) # Geld voor ieder meisje wat je ophaalt # Pimping suit in je wardrobe. # Vanaf nu wordt je betaald als je sex hebt met een prostituée dit stond bij die walktrouw zal weer een foutje zijn beetje slodig oeps sorie dit is de verkeerde Bewerkt: 24 december 2005 door gta 88 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) # Geld voor ieder meisje wat je ophaalt# Pimping suit in je wardrobe. # Vanaf nu wordt je betaald als je sex hebt met een prostituée dit stond bij die walktrouw zal weer een foutje zijn beetje slodig oeps sorie dit is de verkeerde waarom staat dit in dit topic ? *Edit ... sorry ik zie het Edit* Bewerkt: 24 december 2005 door Tales Reageren
Barcelona Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 De kapper is volgens mij je vader, want als je goed hoort wat de kapper zegt, dan zegt hij meestal zoon tegen je. Dus ik denk dat je vader de kapper is en Brian is volgens mij inderdaad aan autongeluk gestorven. Wilt je weten hoe CJ's moeder is vermoord? Toen Grovestreet lekker zat te relaxen, toen kwam er een groene auto (die heet de Greensabre) die langs kwam en toen kwam op het zelfde moment Cj's moeder naar buiten. Toen schoten de Ballas Cj's moeder neer, toen wouden Cj en je vrienden wraak op Ballas en nu moet je missie's doen om op Ballas wraak te nemen. Reageren
gta 88 Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 hahaha die is grapig de kapper is je vader Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 De kapper is volgens mij je vader, want als je goed hoort wat de kapper zegt, dan zegt hij meestal zoon tegen je.Dus ik denk dat je vader de kapper is en Brian is volgens mij inderdaad aan autongeluk gestorven. Wilt je weten hoe CJ's moeder is vermoord? Toen Grovestreet lekker zat te relaxen, toen kwam er een groene auto (die heet de Greensabre) die langs kwam en toen kwam op het zelfde moment Cj's moeder naar buiten. Toen schoten de Ballas Cj's moeder neer, toen wouden Cj en je vrienden wraak op Ballas en nu moet je missie's doen om op Ballas wraak te nemen. Haha gieren, de kapper is CJ vader Nee, volgens mij zit hij zo in elkaar, Moeder van CJ is vermoord door ballas in een Green Sabre en daarom komt CJ terug naar Los Santos, voor de begraving. Dan wilt CJ bij zijn homeys blijven En die kapper doet gewoon vriendelijk tegen CJ en zegt inderdaad soms zoon tegen je Reageren
gta 88 Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 wel grapgere opmerking van je de kaper is de vader hahahahh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.