ZOrange Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Hey mensen -ik zoek een coole jeep in SA op te tunen weet iemand een coole jeep? -waar kan ik de mesa vinden? -hoe kan het dat ik de rancher niet kan tunden bij transfender, maar de garage poort gaat wel op en dan "you cant mod this car"? kan er iemand antwoorden met puntjes aub Reageren
NandroDavids Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 -ik zoek een coole jeep in SA op te tunen weet iemand een coole jeep?-waar kan ik de mesa vinden? -hoe kan het dat ik de rancher niet kan tunden bij transfender, maar de garage poort gaat wel op en dan "you cant mod this car"? - Ik weet geen coole jeep. - Ik weet ook niet waar je de Mesa kunt vinden. - Die laatste weet ik volgens mij wel: Je kunt in SA gewoon niet alle auto's tunen, en blijkbaar kan de Rancher niet. Reageren
Barcelona Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Antwoorden op: Vraag 1. De Patroit is wel een mooie jeep. Hier is de locatie waar de auto zich bevindt. Vraag2. Angel Pine, Badlands aan de eindmeet van de Mt. Chilliad Challenge bij het huisje. Vraag3.Je kan een Rancher tunen. Bewerkt: 25 december 2005 door Barcelona Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 De patriot kan je niet tunen... Normaal zou dat wel het geval moeten zijn bij een Rancher of Landstalker. Misschien is het een bug of dergelijke, alleen bij mij lukt het wel. Edit: Heb je de missie 'Cesar Vialpando' wel al gehaald? Reageren
Grove St. Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) vraag 1. Idd de Patriot is een coole jeep ( het is eigenlijk een hummer ) vraag 2. Angel Pine, Badlands aan de eindmeet van de Mt. Chilliad Challenge bij het huisje. Zie kaart: Vraag 3. Nee dat kan, op WIKIGTA kan je vinden welke auto's waar staan. En welke auto's je waar kan tunen. Hoop dat het nu duidelijk wordt Greets Grove St. Bewerkt: 24 december 2005 door Grove St. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Hé dat plaatje is van mij . Die Mesa staat er alleen als je Inport/Export doet, anders staat die er niet. Heb je de Mesa al voor Inport/Export naar dat schip gebracht staat hij er niet weer. Ruurd31.. Reageren
ikt Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Bij mij kan ik de Rancher wél tunen... Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Dan heb je die mod gedownload dat je alle auto's kunt tunen. vraag 3: Als de garage niet opengaat voor een auto betekent dat dat je hem wel ergens ander kunt tunen, maar niet in de garage waar je staat. Als de garage wél opengaat en er staat dat je hem niet kunt tunen, dan betekent dat dat je hem nergens kunt tunen. De Sandking is trouwens wel een hippe jeep, je kunt hem alleen niet tunen. Bewerkt: 24 december 2005 door piet-herr Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Dan heb je die mod gedownload dat je alle auto's kunt tunen. Ik heb geen mods en ook ik kan de Rancher tunen. Reageren
ZOrange Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 hehe nu kan ik hem ook tunen! daarnet niet en nu wel! kan het iets te maken hebben met de tijd je kan er veel aan modden hoor Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 De Mesa is een coole jeep. een jeep wrangler, die rijdt meestal in Los Santos, Marina Beach Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Volgens mij kan je de Monster ook tunen. Reageren
gta_player Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Maar past die wel in de garage Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Ja, volgens mij wel. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Volgens mij kan je de Monster ook tunen. je kan de Monster niet Tunen ! en ff passen ... dan past de Monster wel in je garage, maar of ie er nog uitkomt dat weet ik nog niet zo zeker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.