SWYV Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 dus wil ik graag een eigen save house kunnen kopen in gta sa, kij wat ik bedoel is dus dat ene huis die geen save heeft en ik wil toch daar te kunnen kopen, kan dat om te mission scripten? want in die rijke buurt van Rodeo in LS vind ik teveel mooie huizen om daar te laten opslaan Reageren
gangster28 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Ik heb nog een tut op een site hierover van gtamodding.(deze is wel voor VC maar het werkt volgens mij het zelfde) gta modding restand Reageren
SWYV Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 ik denk niet dat het me zal lukken zelfs versta ik bijna 100% niks van die tut en in gta sa is er mss wel hele andere codeing van savehouse aangezien in VC moet jij buiten huis te opslaan, en in gta sa is anders buiten kopen, en dan komt gele marker en dan binnengaan en daar opslaan he Reageren
Matiscus Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Probeer eerst gwn op VC. Dan weet je het toch ook of het je kan. @gangster28: mooie tut man Reageren
SWYV Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 in gta sa is wel anders geloof ik, maar laat maar zitten nu besef ik zelf dat niemand het kun voor gta sa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.