Mikeyyy Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Hoi, Ik ben nu bij een missie dat je een auto kan tune en dan daar mee moet dansen. maar het lukt me steeds niet om genoeg punten te halen Kan iemand me een tip geven ofzo iets. Alsvast bedankt. P.S ik wil heel graag de missie halen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Je hebt het geloof ik over deze missie: Life's a Beach. Het is de bedoeling om de DJ-wagen te stelen, je moet er eerst voor dansen. Het is een kwestie van timen, als het pijltje in het rondje is druk je op het pijltje naar welke kant hij op staat bijv. pijltje naar rechts gebruik om deze te doen ->. Ruurd31.. Volgende keer wel even de goedde topic naam hé! Dat maakt het ons veel makkelijker! Bewerkt: 24 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Keej Bewerkt: 24 december 2005 door Mikeyyy Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Dat maakt niet, als je het heel vaak goed doet veranderd hij op den duur naar blau. Doe je het dan nog beter wordt het geel. Hoe beter de kleur hoe meer punten je krijgt. Dus dan moet je gewoon goed doorgaan dan krijg je telkens meer punten. Succes! Ruurd31.. *Edit: Waarom heb je die tekst weggehaald? Eigenlijk niet, als andere mensen hem niet snappen hebben ze aan deze post ook wat. Bewerkt: 24 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Moest dat dan niet? Keej Bedankt!!!! Bewerkt: 24 december 2005 door Mikeyyy Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Kheb nog een vraag als de pijl schuin staat weet ik ook neit wat ik meot doen. Ga ff de missie proberen!sorry voor de dubblepost Bewerkt: 24 december 2005 door Mikeyyy Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Ik geef een voorbeeldje; Als je je linkervoorwiel naar boven wil krijgen, dan druk je met de standaarttoetsen op 8 & 4 [pijltje schuin links omhoog] Ook kan je de besturingen hier vinden. Reageren
Fireman Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Je hebt het geloof ik over deze missie: Life's a Beach. Het is de bedoeling om de DJ-wagen te stelen, je moet er eerst voor dansen. Het is een kwestie van timen, als het pijltje in het rondje is druk je op het pijltje naar welke kant hij op staat bijv. pijltje naar rechts gebruik om deze te doen ->.Ruurd31.. Je hebt het over de verkeerde missie het is de missie van Cesar met het lowriden je meot de pijltes op de numlock gebruiken je moet gewoon goed kunne timen Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Ja ik meot naar lowcow ofzo iets rijden en daar kan ik een car tune die ik krijg en dan moet ik naar een plaats en dan meot ik met die auto gaan dansen met de numlock maar das moelijk. Heeft misshien iemand nog een tip Greetz Mike Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) Je moet de numlock toetsen rechts op het toetsenbord gebruiken. Als het pijltje precies in het rondje is toucheer je snel kant waar het pijltje heen wijst. Zo doe je bij elke, zorg dat je altijd meer punten hebt dan je tegenstander. Zet maar 50 Dollar in hoe meer je inzet hoe beter de tegenstander is, zet dus laag in. Het is een kwestie van timen en oefenen, oefenen en oefenen. Als het je echt niet lukt plaats hem hier (klik), dan doet een ander hem voor je. Heel veel succes, Ruurd31.. Bewerkt: 24 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Heel erg bedankt!!! Greetz mike Reageren
Fireman Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Zet maar 50 Dollar in hoe meer je inzet hoe beter de tegenstander is, zet dus laag in. ? Is dat waar volgens mij niet hoor (of ik ben gewoon zo goed ) Ik zal wel eens uitproberen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Zet maar 50 Dollar in hoe meer je inzet hoe beter de tegenstander is, zet dus laag in. Zet maar 50 Dollar in hoe meer je inzet hoe beter de tegenstander is, zet dus laag in.Is dat waar volgens mij niet hoor (of ik ben gewoon zo goed ) Ik zal wel eens uitproberen. Het is waar als je laag inzet, is het heel gemakkelijk. Wil je hoog inzetten (geloof max. $500,-) dan speelt hij op zijn allerbest om te winnen. Veel succes, Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.