Froop Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Onderwerp: draken Soort design: Signature Size design: max. 500 x 150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: mag Tijd van inlevering: zo spoedig mogelijk
Mpp Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 jij bent volgensmij te goed voor iedereen
Froop Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 jij bent volgensmij te goed voor iedereen Er zijn veel mensen die beter zijn. Neem Levi, Slimm en nog een paar.
Nemean^inf Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Ik neem de uitdaging aan. My entry: http://img446.imageshack.us/img446/5329/800fz.jpg Als je niet tegen me wilt zeg het maar. Bewerkt: 26 december 2005 door -supremecars-
Froop Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Maakt mij niet uit. Laat het stemmen beginnen.
Slimm Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Mijn stem gaat uit naar Froop, omdat ik de render van zijn signature erg mooi verwerkt vind in het geheel! Alles past, de straal is vrijwel perfect gelukt en de tekst komt ook mooi uit. Die van -supremecars- is ook mooi, alleen vind ik de render niet zo geweldig, kleur aan de eentonige kant en scanlines vind ik niet passen bij een drakensig. Volgende keer beter Froop dus.
Upstream Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Daar is hij dan, de battle van 2 van de beste designers van forum. En ik vond dit een hele moeilijk keus. Allebij prima werk, dat allereerst. Ik zou het echt niet kunnen. Froop, prachwerk. Mooie rustige kleuren en dat geeft een hele mooie soort ouderwetse uistraling. Mooie render die lekker je hele sig opvult. Geen minpuntje te vinden in je hele sig. Dan supremecars, ook heel goed gelukt. In plaats van rustig is die van jouw juist heel agresief dat ook wel weer wat heeft. Met een hele mooie render. Alleen de achtergrond vind ik een beetje te saai, mooie pixelstrecht kan mooi zijn. Maar minder mooie pixelstrecht valt hier helaas onder. Dat is ook het enige minpuntje dat ik heb ondekt na lang zoeken. Mijn stem gaat uiteindelijk naar Froop Suc6 veder
Grove St. Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Mijn stem gaat naar supremecars. Mooie grijse effecten, vooal omdat het een draken skelet is. Gaaf gemaakt allebei!
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Mijn stem gaat ook nar supremecars. Ik vind de draak gewoon wat hebben. Strak.
Mazzeltje Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Mijn stem gaat naar Froop. Er zitten mooiere kleuren in die signature.
bjorn13 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Froopy!!! Mooi man,je word steeds beter!
TheGuardian Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 -supremecars-,jouw siggy is nogal grijzig. En die van Froop is iets kleuriger,en vrolijker en iets specialer.Moeilijk te beschrijven dus Me stem gaat dus naar *tromgeroffel* Froop Hopelijk ben je nu niet boos op me -supremecars-? :$
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Froop, veel cooler en stoerder. Die witte bel die de signature heel mooi flitsend maakt. Veel succes verder, Ruurd31..
Nemean^inf Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 -supremecars-,jouw siggy is nogal grijzig.En die van Froop is iets kleuriger,en vrolijker en iets specialer.Moeilijk te beschrijven dus Me stem gaat dus naar *tromgeroffel* Froop Hopelijk ben je nu niet boos op me -supremecars-? :$ Waarom zou ik boos worden ik vind het alleen jammer dat mensen zeggen dat mijn sig ''grijs'' of eentonig is. Als je goed kijkt is mijn sig bruinkleurig in een soort goud effect. Ook heb ik gebprobeerd aan de onderkant van de draak een soort explosie te doen omdat zijn bek zo open staat en dat vind ik redelijk goed gelukt. Natuurlijk boeit het me niks om niet te kunnen winnen, er moet nou eenmaal een winnaar zijn. Goodluck froop.
The Mafia Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Mijn stem gaat uit naar Froop, omdat ik de render van zijn signature erg mooi verwerkt vind in het geheel! Alles past, de straal is vrijwel perfect gelukt en de tekst komt ook mooi uit.Die van -supremecars- is ook mooi, alleen vind ik de render niet zo geweldig, kleur aan de eentonige kant en scanlines vind ik niet passen bij een drakensig. Volgende keer beter Froop dus. Mee eens
Recommended Posts