kees1991 Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) waar kan ik de unreal torament 2004 map editor 2.0 downloaden??????????????????? ik heb al met google gesocht en ben ook al op de ofishele site geweest please help!! Bewerkt: 24 december 2005 door kees1991 Reageren
T@rget Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 wrm 2.0 er is ook 3.0 hoor die is mischien makkelijker te vinden (ik kan zelf 2.0 niet vinden) en eerlijk gezegt 3.0 ook niet maar die zit er bij mij bij... ik kan hem morgen wel voor je uploaden (of zometeen) maar ik heb nu geen tijd Reageren
Wauzie Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Je hoeft helemaal geen map editor te downloaden, er zit er al een bij UT2004 als je hem geinstalleerd hebt....en die versie is perfect en ook de enige voor UT2004 . Reageren
kees1991 Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) ja sory dit wist ik niet hij staat gewoon in c:\ut2004\system :$ :$ weet iemant waar een goeje nl tut staat voor het plaatsen van wapens en ammo?? Bewerkt: 25 december 2005 door kees1991 Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ik kan je misschien helpen ik ben zelf er ook heel erg mee bezig. Ik probeer al een heletijd een assault map te maken maar dit is de Tut: Het Plaatsen Van Wapens: Als eerst maak je even een begin map bijvoorbeeld een simpel kamertje als hij maar speelbaar is. Als je dat hebt ga je naar de actor class browser dat is dat pionetje bovind het scherm tussen de verrekijker en de G. Als ga je naar XPickUpBase>XWeaponBase>NewWeaponBase. Ga dan weer terug naar je level en klik met de rechtermuisknop ergens in je level Add NewWeaponBase Here. Daar klik je dus op, er komt waar je NewWeaponBase deed de basis waar het wapen op moet hangen. Nu doe je dubbelklik erop je krijgt nu dus de properties. Klik hier op XWeaponBase. (op het plusje klikken) Daar zie je achter WeaponType", None staan klik 1 keer op het word None en dan zie je rechts van het word None een pijltje komen, klik op het pijltje en selecteer je wapen wat je erop wilt hebben. Als je meer wilt weten over het maken van een level: UnrealEd Tutorial ( voor de Administrators, ik hoop niet dat het fout is om deze site te geven, als dit wel is moet je het even zeggen en verwijder ik hem) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.