capt.SUICIDE Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 oke.. dit is echt ziek... ik rijdt een beetje rond en ga de parkeergarage van het Ploice HQ op eiland 2 in.. (sorry ik ken niet al die namen) ik bedoel dat HQ bij de militaire boot in de buurt. ik ben daar dus binnen, staat er achterin een dubbel vliegtuig of hoe je het ook wil noemen ik denk... ik maak wat screens... maar het meest rare is nog, nadat ik het had opgeblazen ligt er een politie auto wrak.. WTF? beetje gek hoor oh ja, die rode vlekken in het scherm zijn ook een beetje vreemd.. maargoed, de pictures wat denken jullie ervan? beetje gek tog dat er 2 vliegtuige spawne..? Reageren
Pietje II Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Hmmm... wel vreems hoor. Het lijken mij wel twee dodo's naast elkaar zodat de vleugels in elkaar geklapt zitten... zodoende lijkt het net of dat dat vliegtuig twee cockpits heeft. Bij mij weten heb je geen cheat voor de dodo, dus kan je het met een mod gedaan hebben. Maar anders is het volgens mij een bug... maar wel een hééle rare! Reageren
Upstream Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) GTA zet daar gewoon random auto's neer. Soms staan er motors, dan weer autos en dan weer niks. Er zit gewoon een fout in jouw spel waardoor er ook vliegtuigen konden staan. Het is gewoon een ouderwetse bug . Het zijn inderdaad 2 dodo's in elkaar gespawnd. Bewerkt: 24 december 2005 door DMWTM30 Reageren
Flame^ Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Dit is geen bug. De politie zet elk wagen, vliegtuig of ander voertuig wat zij in beslag hebben genomen in hun garage. Waarschijnlijk ben jij dan gesnapt terwijl je in een vliegtuig zat . Het is in ieder geval géén bug.. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Ja, bij mij stond er ook een keer een Hunter. Reageren
ikt Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 een shamal Maar hoe heb je die foto kunnen maken? Als ik daaronder uitstap dan word ik overhoopgeschoten Reageren
gta 88 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 ik heb het ook wel eens gehad ik rij in een mooie wagen ik had een poltiesie ster en opeens word ik er uit getrokken ik wert gearseert ik ben weer vrij ik loop de garage in bij het poltiesie buro en opeesn staat daar mijn aoto.. ik brobeer het weer en toen stond die er niet meer Reageren
peter99 Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) kon je er ook in ? stel dat je weg kon met da ding ,dan moest je naar de airstrip vliegen en in je garage dumpen:) :) ennu waar zijn de wielen BTW ??? Bewerkt: 30 december 2005 door peter99 Reageren
Fireman Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Dat is een beetje mislukt ik denk dat rockstar het wou maken dat wanneer je opgepakt wordt dat dan de auto inde garage komt te staan maar 8 van de 10 keer werkt het helemaal niet 1 van de 10 keer komt er een hele ander auto te staan (bij mij stond er een keer een dumper) en 1 van de 10 keer klopt het wel. Er komen soms ook gemodde auto's voor en Hydra's enz. Dus het is wel een beetje een bug of een niet gelukt ding. Bewerkt: 3 januari 2006 door Fireman Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Dit is geen bug.De politie zet elk wagen, vliegtuig of ander voertuig wat zij in beslag hebben genomen in hun garage. Waarschijnlijk ben jij dan gesnapt terwijl je in een vliegtuig zat . Het is in ieder geval géén bug.. Cool! Ik wist helemaal niet dat de politie je voertuig waar je voor het laatst in hebt gezeten als je gearresteerd bent in beslag nam en het daarna in de politiegarage zette! Maar even voor die dodo: het zal dus waarschijnlijk zo zijn dat je daar als laatste in hebt gevlogen en toen werd gearresteerd, en zodoende nam de politie hem in beslag en waarschijnlijk is het dus een bug dat er twéé dodo's spawnde. Reageren
Fireman Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Lees even wat ik hierboven had gepost: Dat is een beetje mislukt ik denk dat rockstar het wou maken dat wanneer je opgepakt wordt dat dan de auto in de garage komt te staan maar 8 van de 10 keer werkt het helemaal niet 1 van de 10 keer komt er een hele ander auto te staan (bij mij stond er een keer een dumper) en 1 van de 10 keer klopt het wel. Er komen soms ook gemodde auto's voor en Hydra's enz. Dus het is wel een beetje een bug puh2.gif of een niet gelukt ding. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.