Jump to content

Is GTA ook voor de Mac?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik denk het niet. GTA is alleen voor de PSP, PC, Xbox en PS2.

:schater: mac is een besturingsysteem, dus ook een pc. Het lijkt me persoonlijk sterk dat ze dat voor de mac maken, aangezien ze daar waarschijnlijk te weinig winst aanmaken of zelfs verlies. Maar nu je het zegt, ik heb het nergens zien staan dat het alleen voor windows is. Maar ik denk niet dat het een gok van 50 euro waart is.

Geplaatst:

Mac is geen PC, het heeft een andere processor-architectuur (PowerPC).

Er is geen Mac versie van GTA, maar er zijn (dacht ik) wel Windows-emulators for de Mac, misschien werkt het daarop.

Geplaatst:
Mac is geen PC, het heeft een andere processor-architectuur (PowerPC).

Er is geen Mac versie van GTA, maar er zijn (dacht ik) wel Windows-emulators for de Mac, misschien werkt het daarop.

Nee, ik bedoelde dat mac onder pc viel, en niet een consul was ofzoiets. ;)

Geplaatst:

Dit topic hoort niet in het Feedback forum thuis.

Hij past beter in het GTA SA Hardware topic thuis vind ik.

Ik betere plaats kan ik niet bedenken voor dit topic. ;)

Bij deze dus verplaatst. :D

Geplaatst:

nee, helaas het is er niet voor mac.

misschien als de intel-macs er zijn, dan wordt het een stuk makkelijker om games te porten.

Geplaatst:
nee, helaas het is er niet voor mac.

misschien als de intel-macs er zijn, dan wordt het een stuk makkelijker om games te porten.

Rockstar heeft ooit in een persconferentie gezegd voorlopig niet van plan te zijn games te gaan maken voor Mac, en ook aan porten van Windows naar Mac gaan ze niet doen.

Volgens mij was de reden hiervoor de te lage opbrengsten (vanwege lage aantal Mac gebruikers) tegenover te hoge ontwikkelings- en portkosten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...