Blastov Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Klink goed Waneer zet je hem ingame?
DaddyPimp Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ziet er vet uit allemaal Maar even een vraagje, kun je met Sketchup ook wapens maken?
gangster28 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Erm... ,Misschien als traangas ofzo gebruiken . Jamie traangas met pizza smaak. Zou wel vet zijn als je van die bommen met die afstandsbediening c4 maakte. (zoiets) @DP kan wel alleen dan moet je ze wel ergens anders me expoteren. Bewerkt: 15 januari 2006 door gangster28
Blastov Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Die bom ziet er vet uit Ik zie eronderr 'Battlefield 2' staan, mischien kun je die bom uit het spel halen Alleen moet hij wel wat low-poly gemaakt worden
ArI0 Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 (bewerkt) Misschien een nunchaku? Of een Sai: Kussens Opblaashamer: Andúril (van Lord of the Rings) Toverstokje verkeersbord klapstoel strijkplank bierglazen (om mee te gooien, zoiets als de granaat) Toverstaf van Gandalf: Kortom, genoeg te doen. Bewerkt: 5 februari 2006 door ArI0
nypd Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 een deegroller lijkt me ook wel leuk
ArI0 Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 een deegroller lijkt me ook wel leuk Deegroller. Wat dacht je van die Shuriken (werpsterren) @Topicstarter, ben je nog bezig met die weapons? :$
blackpearl11 Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Werpsterren is wel leuk maar die kan je dan alleen met granaten veranderen en dan zijn het ontploffende werpsterren
Flame^ Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Nee, ik ben er niet meer mee bezig, en het was ook niet de bedoeling dat ik standaart elk voorgesteld wapen zou maken . Ook ben ik nu bezig met GTI/Stunting Islands, wat ik net iets belangrijker vind. Ik zal later er is mee verder gaan, maar tot die tijd gooi ik er een slotje op.
Recommended Posts