need my speed Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 Ik heb dus die GXT Editor gedownload, en wat blijkt, als ik hem opsla komt er dit: Wat kan ik hier aan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wackopmij Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2005 het reedme file leze miss heb je het in de verkeerde map geplaatst en anders opnieuw downloade Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jortgamer Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2005 Hij staat waarschijnlijk in de verkeerde map als ik zo de foutmelding eens bekijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2005 Hij Staat in de verkeerde map Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2005 Waar moet dat ding dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2005 Misschien staat het GXT bestand op alleen-lezen. Dat moet je dan ff uitzetten. (Rechtermuisknop op bestand -> Eigenschappen -> Alleen-lezen uitklikken (geen vierkantje of v tje in het vakje)) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2005 Flitskikker, de flitsende kikker held, heeft weer een zaak opgelost! Bedankt! Kwaaaak! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.