Grove St. Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 (bewerkt) He iedereen, Ik heb de Aston Martin Vanq in gta sa gezet. Ik wist trouwens niet dat ik hem erin had gezet, want ik heb de supergt weer terug gezet. Toen in mulholland zie ik opeens die auto rijden. Ik meteen draaien en alarm aan. Stop politie Maar mijn banden zijn zo groot? Heeft degene gewoo iets fout gedaan of ik? Hier een pic. Weet iemand wat er mis is? PS: staat dit goed hier? Bewerkt: 24 december 2005 door Grove St. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Dan heb je waarschijnlijk iets fout overgetypt.Of het stond fout in de Readme. Maar voor de wheel size moet je in vehicle.IDE zijn. Helemaal achteraan staan meestal 2 de zelfde getallen. De eerste is de size van de voor wielen 2e van de achterwielen. Probeer die iets lager te maken.(getallen). En anders weet ik het niet. Reageren
Matiscus Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Er klopt iets niet met de auto. Voor de wielen aan te passen kan je dit hier vinden: Klik Ik hoop dat dit iets oplevert. Reageren
Mpp Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Er klopt iets niet met de auto. Voor de wielen aan te passen kan je dit hier vinden:Klik Ik hoop dat dit iets oplevert. wel ingewikkeld Reageren
Grove St. Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Er klopt iets niet met de auto. Voor de wielen aan te passen kan je dit hier vinden: Klik Ik hoop dat dit iets oplevert. wel ingewikkeld Zeg dat wel, ik neem wel een andere auto. Of word het dan ook zo groot ( die banden ). een hummer is wel leuk. Oja en dan nog wat: als ik een auto erin heb gezet en ik start GTA SA op dan loopt hij vast Ik volg precies de tut op van Eclipse ( geloof ik ). Help me! Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 He iedereen,Ik heb de Aston Martin Vanq in gta sa gezet. Ik wist trouwens niet dat ik hem erin had gezet, want ik heb de supergt weer terug gezet. Toen in mulholland zie ik opeens die auto rijden. Ik meteen draaien en alarm aan. Stop politie Maar mijn banden zijn zo groot? Heeft degene gewoo iets fout gedaan of ik? Hier een pic. Weet iemand wat er mis is? PS: staat dit goed hier? Als je die auto weer terug zet moet je niet vergeten om op rebuild archief te drukken. Ik weet niet of ik dit goed schrijf maar goed. Reageren
Grove St. Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 @wizkid4590: ja dat weet ik dankje. Maar als ik bijv. een auto erin zet bijv. vervang door greenwood. dan loopt mijn spel vast. weet iemand hoe dit komt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.