Jump to content

PSM2 Magazine

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is nieuwe info uit de nieuwe PSM2 Magazine die ik vandaag heb binnengekregen. Mocht je scans vinden, post hier niet de scans. Dit is illegaal. Hierdoor kan Gtagames.nl in de problemen komen.

Hieronder vind je de info. :lol:

Geplaatst:

100% Confirmed

Dit zijn alle dingen die in ieder geval in het spel zitten, volgens Rockstar Games. Wanneer je je GTA: SA dus in je computer of console stopt, weet je dat dit erin zit.

Locaties:

- Countryside (Platteland)

o Leafy Hollow

o Back O' Beyond

o Flint County

o Shady Creeks

o Whetstone

o Angel Pine

o Mt Chilliad

o Fern Ridge

o Red County

o Dillimore

o Richman

o Mulholland

o Las Colinas

o Jefferson

- Los Santos

o Canton

o El Corona

- San Fierro

o Hashbury and Garcia

o Cranbery Station

o Garden Bridge

o Paradiso

o Juniper Hill

o Westpack

o King

o Calton Heights

o Esplanade North

Muziekstations:

o SF-UR

o Flash GM

o Hit Radio

o K-Jah West FM

Muziekgenre's:

o Country

o Rock

o Funk

o Soul

o Reggae House

o Alternative Rock

o Hip-Hop

Voertuigen:

o FCR 900 Bike

o Monster Truck

o ZR350 Sports Car

o Full-Winged Dodo

o Quad Bike

o Tanker

o School Bus

o Golf Car

o Low Rider Mustang

o Trains

o Boats

o Suprises

o BMX

o Cement Mixer

o NRG 500 Bike

o Tow Trucks

Wapens:

o Knuckle Duster

o 12 Guage Shotgun

o Rocket Launcher

o Katana

o Uzi 9mm (Dual)

o Colt .45

o M-16 Assault Rifle

o AK-47

o Ingram Mac-10

o Chrome Shotgun

--------------------------------------------

Info

- Het aantal soorten voetgangers is veel meer als in Vice City. In San Andreas vind je Zwervers, Zakenmannen, Prostituees, Meiden in adembenemend kleine bikini's en nog veel meer.

- In San Andreas komt alles veel realistischer over. Langs de weg vind je Markten, Supermarkten en sommige straten zijn zelfs met mosaiektegels bestraat.

- San Andreas heeft een nieuw "Conversatie-Systeem". Hiermee is het mogelijk om soms antwoorden te selecteren wanneer je tegen bepaalde personen praat. (bijv: Pijltje links - Ja / Pijltje rechts - Nee)

- Standaard heeft Carl maar drie vechtbeweging. Door de sportschool in te gaan kun je Carl nieuwe dingen leren, zoals bv. een Dropkick en een Roundhouse kick (een schop waarbij je je hiel achter het hoofd van je vijand klemt, net als Bruce Lee). Vechtbewegingen leren is heel gemakkelijk. De leraar doet hem voor, jij doet hem één keer na, en voilá, je hebt hem geleerd!

- Met R1 kun je (wanneer je geen wapen in je handen hebt) "Auto-Locken" op een vijand, waarna je met Vierkantje kun blocken, en met Driehoekje en Rondje verpletterede klappen kunt uitdelen.

- In San Fierro bevinden zich Tramrails en er is ook een werkende tram. En ja, je kunt de tram overnemen en besturen.

- De Bay Bridge in het echte San Francisco heet in San Fiero "Garden Bridge".

- Het Transamerica gebrouw is het hoogste gebouw in Los Santos.

- Misschien dat je in San Andreas weer "Assets" kunt kopen. PSM reed in iedergeval langs een groot landhuis in San Fierro, waar (volgens zegge van rockstar) veel belangerijke zakenmannen hun fianciële transacties doen.

- In San Fierro is er net als in Vice City een Autoshowroom, genaamd "Otto's Auto's". Je moet hier ook een missie met Cesar doen.

- In San Andreas zullen ook enkele cameraeffecten voorkomen. PSM2 wist ons te vertellen dat "Slowmotion" toegevoegd is aan de effecten, en dat ook "Motion Blur" tot de nieuwe effecten behoort.

- De "Tuning-garage" heet Transfender en bevindt zich in San Fierro.

- Het "Tunen" is geavanceerder dan iedereen dacht. Je kunt je uitlaat, voorbumper, achterbumper, dak, spoiler, vleugels, velgen en wielen veranderen.

- Je kunt nu, terwijl in je in Transfender bevindt, de met de linker-analoge stick de kleur van je auto bepalen.

- Je moet echter wel sparen voordat je wat leuks kunt doen met je auto. Een gewone bumper kost al snel $970.

- Er is wel een minpuntje. Het tunen blijft beperkt tot Bodytuning. De prestaties van je auto kunnen niet beter of slechter worden van de onderdelen die op je auto hebt. Je kun alleen meer respect krijgen.

- De enigste manier om je auto sneller te maken is door er Nitro onder te installeren. Deze activeer je met X + Rondje en volgens PSM gaat je auto dan behoorlijk snel.

- Je kunt je auto niet meenemen het vliegtuig in. Je zult je auto dus zelf van stad naar stad moeten rijden (Dit bevestigt volgensmij wel dat je met het vliegtuig kan).

- Er is een nieuwe missie bekend. Je moet voor Wu Zi Mu (Z'n vrienden noemen hem wuzhi; een woordtspeling voor "wussy", wat watje betekent.) een stel illegalen bevrijden. Eerst moet je met een helicopter schieten, daarna een stuk zwemmen, vervolgens een stuk sneaken á la Manhunt, en daarna nog eens een zwaardgevecht aangaan met de "Head Honcho". Genoeg afwisseling dus.

- CJ is veel leniger dan Tommy. Naast zwemmen en sluipen, kan CJ nu ook klimmen.

- Het schieten is vrij makkelijk in San Andreas. Je houdt R1 ingedrukt om te richten, vervolgens hou je naar wens Rondje ingedrukt (hoe langer, hoe gerichter het schot). Wanneer je wilt schieten laat je Rondje los. Ook kun je met L2 en R2 (terwijl je R1 ingedrukt houdt) wisselen van vijand.

Geplaatst:

Heb je hier ook plaatjes van Chironu? B)

o Shady Creeks

Eminem freaks hier? Ik ook niet.

Maar ik ken wel 'Slim Shady' .. Zo noemt hij zijn vrouw. En Shady Creeks komt veel met elkaar over een. :rolleyes:

o Flint County ..

Oude stad zeker? Met de Flintstones.. B) :lol:

o Las Colinas

Klinkt misschien gek. Maar is dit een voetbalstadion ofzo. Colina, 's werelds beste scheidsrechter.

o Canton

Het is toch Ganton? Even wijzigen denk ik... :puh:

Geplaatst:

haha,cool een cement mixer!

zou je ook dode ballas in kunnen stoppen? :D

en zouden ze een piaggio NRG bedoelen? :puh:

Geplaatst:
o Canton

Ik denk het even niet. Er staat toch echt Canton. En ik post wat er staat.

Geplaatst:
o Canton

Raar.. Ik lees toch echt Ganton op de SA site van R*

Zie hier:

Geplaatst:

De rest staat er nu bij. :D

@ Liltuner

Ik sta ingeschreven bij Future Publishing. Zij produceren en verzenden het blad voor PSM. Kijk bij Gamesradar voor hun adres.

Geplaatst:

cool,maar chironu voor de 1000e keer waar kan je die psm2 magazine halen?

[Edit]

@ Liltuner

Ik sta ingeschreven bij Future Publishing. Zij produceren en verzenden het blad voor PSM. Kijk bij Gamesradar (Gamesradar.com) voor hun adres.

Lezen ^ :rolleyes:

Het wordt bij mij thuisbezorgd.

Geplaatst:
o Canton

Raar.. Ik lees toch echt Ganton op de SA site van R*

Zie hier:

Ik weet dat er Ganton staat, Cortez. Ik geef je ook volledig gelijk om tegen me in te gaan. Maar ik post gewoon wat er staat.

Als er GTASA info op de site komt, dan zorg ik er wel voor dat alles klopt. Maar hier staat canton, dus post ik canton. Als er staat dat je van een brug kunt springen, dan post ik dat ook :rolleyes: (Natuurlijk kun je van een brug springen dat kon in GTA3 al) :lol:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...