.Levi. Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Hier is de Curtain Call sig! Vertel mij wat je er van vind. Reageren
The Mafia Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Ik vind hem wel mooi met die text alleen dan achtergrond vind ik niet helemaal mooi maar voor de rest cool 8/10. Reageren
Froop Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Hij is te zwart. Misschien had je hem kleiner kunnen doen. Ik geef nou een 7/10. Reageren
Upstream Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Whow, staan daar alle nummers in? in dat heb je binnen 100KB kunnen houden . Ik vind hem echt heel orgineel aangezien alle nummers erin staan, alleen op het einde zou ik nog wat doen dat alle nummers dan weer te voorschijn komen en weer allemaal verdwijnen. Want nu zit er een heel raar einde op, de rest vind ik echt heel goed gedaan. Goed kleuren gebruiken, en mooie afbeelding van eminem 8/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Kvind er niks aan jij kan veel beter. Wat heeft iedereen btw in eens met eminem. waarom vind ik er niks aan: Achtergrond-> zwart Text-> animatie Klaar. Ik vind het te simple en bijna niks aan sorry. Mijn keus ik vind dat je beter meer wat abstracter had kunnen doen. Reageren
Silverwing Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Ik vind hem heel mooi, hij mag er dan misschien simpel uit zien, maar die mensen weten hoe het moet! 9.5/10! Reageren
Upstream Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Kvind er niks aan jij kan veel beter.Wat heeft iedereen btw in eens met eminem. waarom vind ik er niks aan: Achtergrond-> zwart Text-> animatie Klaar. Ik vind het te simple en bijna niks aan sorry. Mijn keus ik vind dat je beter meer wat abstracter had kunnen doen. Eminem is gewoon goed . En iets hoeft niet moeilijk of abstract te zijn om mooi te zijn, misschien zie het niet als je geen fan bent. Reageren
Little Mister Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Ik vind hem wel goed hoor Gewoon lekker simpel met niet zoveel er op en er aan. 8/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Erg vet Levi! Lekker simpel, en erg mooi dat al die nummers voorbij komen! 9/10, want de achtergrond vind ik iets té zwart, anders was het een 10 maar verder Reageren
.Levi. Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Hey kerels bedankt voor jullie reacties. Een paar zeggen dat ze het te zwart vinden, zal ik jullie eens wat vertellen.. Het is gewoon 1 en al zwart. @ -supremecars- Ik denk als ik abstract doe, dat het er totaal niet bij past. Misschien zeggen sommige je kan veel beter dan dit, maar nee dat is niet zo dat lijkt alleen maar zo. Als je burshes ziet en mooie kleuren glitters, toeters alles erop en eraan dan lijkt het allemaal wel moeilijker, en de meeste geven daarvoor juist hoge cijfers. Maar om iets zo simpel mogelijks te maken, net zoals deze is niet voor iedereen makkelijk. Je moet er maar op komen. Ik zou eigenlijk ook wel andere dingen erin hebben gewilt ja, maar dat komt dan boven de 100kb. Ik was namelijk al ergens op de 175kb, maar ik heb wat frames weggelaten. Ik zou eigelijk nog, af en toe op de achtergrond eminem tevoorschijn willen laten komen, en nog meer dingen maar agh. Reageren
Ferre Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Mooi werk! Te zwart vind ik niet erg. Ik vind het er goed bij passen. Alleen de kleur van "Curtail Call" vind ik minder, het zou misschien licht grijs kunnen zijn. Verder heb je het mooi gedaan. Ik geef je een 8,5/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Hij is geweldig. Lekker rustig, tekst blijft precies lang genoeg in de sig staan! 10/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.