Jump to content

Microstar Computers

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Ik had even een vraagje over Microstar Computers (de merk).

Zijn alle bestuuringssystemen Windows XP? Dus niet Linux ofzo?

Want ik wil Windows XP en in de reclame van ''de markt'' staat nergens Windows XP behalve dat je erbij krijgt: Windows Media Center Edition. Het is een Pentium 4 computer etc.

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Kijk eens even op de site voor de specs.

En normaal zit windows XP er standaard bij.

Is dit niet zo kan je hem nog altijd apart kopen.Elke computer moet normaal kunnen werken met windows XP.

Geplaatst:

Windows Media Center Edition is volgens mij hetzelfde als windows xp, als het tenminste de xp versie is. Het enige verschil is dat je er ook tv op kan kijken ofzoiets. Maar elke pc , met pentium 4 al helemaal, kan wel xp draaien. Het merk maakt niet uit.

Geplaatst: (bewerkt)

Tjáh, ik krijg ook een afstandsbediening erbij. Hier zijn de voledige specs:

Intel Pentium 4 Processor 519 (3.06 GHz 1 MB L2 Cache, 533 MHz FSB), 1024 MB DDR-RAM werkgeheugen, 500 GB hardeschijf, DVD+ ReWriter Dual Layer, nVidia Geforce 6200se, 256 MB Turbo Cache, DVD-ROM 16×/48×, High Definition Audio Sound (8-Channel-Audio) onboard. 10/100 Netwerkaansluiting. Wireless LAN, geheugenkaartlezer, TV-Tuner, incl. afstandsbediening.

Software: Windows Media Center Edition, SUN StarOffice 7.

Wel bedankt voor de hulp. :)

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst: (bewerkt)

Daar zit standaard Windows XP bij. :sigaar:

Waar kan je dat aan zien. :):cab:

Kijk op de site van microsoft, dan zie je dat het een xp pc is, maar er nog veel meer is dan alleen xp. Dus er zit standaard xp bij.

hier ook te zien, op seeing is believing klikken

Bewerkt: door DMWTM30
Geplaatst:

1. Je zult al niet snel meer een pc met 98 ofzo kunnen krijgen.

2. Bij die specfaties moet wel xp zitten anders zouden sommige dingen niet werken.

Geplaatst:

Oké bedankt.

Ik zie nu ook dat er deze programma bij zit: SUN StarOffice 7.

Ik denk nu ook dat het een XP is, ookal weet ik het nog niet zeker. :puh:

Geplaatst:

Normaal zit er bij jou pc standaard windows XP.

Anders moet je dat voor 50 € denk ik kopen, maar dat zal zelden zijn. :*D

Geplaatst:

Bedankt. :)

Ik ga misschien volgende week naar de winkel en ga ik even kijken.

Ik weet het niet zeker, maar toen ik keek naar het kaartje wat er op de pakket stond stond de Systeem Specs en ik denk dat ik Windows XP Home Edition SP2 zag.

Ik weet het niet zeker.

Geplaatst:

Ik heb Windows Media Center en het is net hetzelfde als XP,het is eigenlijk XP maar je kan er TV op kijken,opnemen,radio beluisteren,enz,enz,enz...Ik weet het zeker want ik heb zelf Windows Media Center ;)

Geplaatst:

Jip,alles is hetzelfde als XP behalve dat je er Media Center op hebt staan :Y Extra handig dus,je kan ermee TV kijken,opnemen,radio beluisteren,DVD's bekijken,en nog veel meer ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...