Grand_Theft_Vice_Freak Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 Ik heb nog 'n vraag, wat is 't password en host van multi thweft auto? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 Hey Grand Theft Vice Freak, Ik weet er niets vanaf, maar ik denk dat je het beste hier (klik) kan vragen. Je kunt daar alles vinden over MTA (Multi Theft Auto). De link: http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=71 Ruurd31.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand_Theft_Vice_Freak Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) niet voor elke server is er een wachtwoord nodig en host, wat bedoel je daarmee? host server? je kan ook een server "joinen" ik weet het niet zeker maar misschien heeft wikigta er meer info over edit, en wat moet dit in vice city media?.. Bewerkt: 26 december 2005 door Cpt.Pinguin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.