djbackdoor Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Waarschijnlijk zit het wel in het spel maar vind je ze niet alleen als je 6 sterren hebt. Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 1) neen er hij is uit het spel gehaalt, zoals je kunt lezen in voorafgande berichten! 2) neen, dan is het het leger dat je komt bestreiden! fbi is bij 5 sterren! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Als je een engels blad koopt(die heb ik)krijg je een gratis cheatdisk, je kunt er ook gewoon cheats opzetten, net zoals met muscle enz. Heel makkelijk het blad heet PS2 Cheats, hij is niet meer verkrijgbaar, staan cheats op voor GTA 3, Vice City en San Andreas. heel makkelijk, misgien nog verkrijgbaar bij the Read Shop of de Bruna, maaar deze disk is heel makkelijk te gebruiken, maar de meeste dingen die erop staan heb je ook cheats van! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 maar deze is alleen bij de Laatste missie ? maar je hebt ook een FBI tank ...toch ? zoja iemand een screenie ? thx Reageren
Upstream Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 maar deze is alleen bij de Laatste missie ?maar je hebt ook een FBI tank ...toch ? zoja iemand een screenie ? thx Nee, dat is de s.w.a.t. truck. Reageren
ZOrange Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 maar deze is alleen bij de Laatste missie ?maar je hebt ook een FBI tank ...toch ? zoja iemand een screenie ? thx Neen je hebt die niet, die heeft RS op het laatste moment er uit gehaalt! Maar je kan wel een RC-model bekijken van deze tank in de RC winkel Reageren
.Sharingan Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 ja die bedoelde ik .. wat komt er uit die loop ? net zoals de Rhino ? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 De S.W.A.T zit er nog wel in, alleen kan je die pas krijgen in de missie End of The Line. Je kunt natuurlijk ook een mod gebruiken om dit voertuig te spawnen. @Tales, uit de loop komen geen raketten, maar water, dus het is net zoals de Firetruck. Reageren
-Roy- Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik ben hem op het moment aan het vervangen met de Rhino tank. [edit] Ingame crasht hij, wat kan het probleem zijn? Bewerkt: 2 januari 2006 door royboyvdv Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ja, dat kan natuurlijk ook met het modden van het spel. Misschien is dat een optie om die FBI Truck te krijgen. Maar natuurlijk ook het krijgen van de S.W.A.T. @royboyvdv, het kan zijn dat je de files niet goed in het spel hebt gezet. Bewerkt: 2 januari 2006 door General Lee Reageren
-Roy- Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb het nog een keer geprobeerd en het spel chrasht nog steeds! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Je moet de files van de Rhino wel verwijderen. Dus zeg maar de: Rhino txt en de Rhino.dff. Maak er wel een backup van, want als de files van de S.W.A.T nog niet werken, kan je de files van de Rhino weer terug zetten. Veel succes. Reageren
-Roy- Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik had ze vervangen, dat werkt toch ook? Ik heb ook de Swatvan file verwijdert en nog steeds doet hij het niet! Om een duidelijker beeld te geven: Bewerkt: 2 januari 2006 door royboyvdv Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 he ik snap het niet! kan je hem niet meer vervangen? Is dat een screen van je game? Reageren
Blizz Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Nou dat vind ik jammer... ik vind het een leuk voertuig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.