ikt Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) Als ik een USB ding (USB sticks, externeharde schijven) meer dan 256MB in de PC stop dan krijg ik een foutmelding. http://rapidshare.de/files/9797128/naamloos.bmp.html Bewerkt: 25 december 2005 door ikt Reageren
Velaro Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Heb je al bij probleem oplossen gegaan ? Zo nee zou ik dat eerst proberen Ik heb zelf al gehad dat het bij de ene USB poort sneller werkt (zei men PC toch) Probeer ook eens een andere USB poort als je er nog hebt Reageren
ikt Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Alles al uitgeprobeert maar als het groter is dan 256MB dan ziet hij hem gewoon niet. We hebben zelfs de hele computer naar zijn ''gekochte'' staat gebrcht maar toen kon het ook niet. We weten niet of het nou aan de hardware ligt of aan de software P.S.: Die pc is precies hetzelfde als onze pc maar onze pc heeft er geen problemen mee.... Bewerkt: 26 december 2005 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.