tha game freak Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 www.doemee.be www.snuffelsnelactie.be www.combell.com/clickx Bij deze 3 sites kan je 10 domeinnamen registreren(dus in totaal 30...) Met oneindige e-mail adressen zoals jounaam@jousite.be en oneindige subdomeinen zoals www.subdomein.joudomein.be maar het is alleen maar met doorlink! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Relax! Ik ga meteen even bij alle 3 registreren Bedankt he Kraay!! voor het beantwoorden van me vraag Waar moet ik registeren bij www.doemee.be? Bewerkt: 26 december 2005 door Ronnie1987 Reageren
tha game freak Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Waar moet ik registeren bij www.doemee.be? Gebruik dan de 2 andere sites... Reageren
Argon Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Dit mag wel want je kan het gewoon doen via hun member systeem, je kan het kiezen maar het is al zo lang geleden dat ik het niet meer weet, mar hiier is het zo gebruikt: www.pscity.tk Reageren
Dizcid Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 bij: www.doemee.be www.snuffelsnelactie.be www.combell.com/clickx voor hoe lang is dat? want bij www.gratis.be is het voor 1 jaar. Reageren
diluca Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 bij combell is het 1 jaar gratis. En bij .tk mag je wel reclame weghalen maar dan maak je geen kans meer op een .TK t-shirt. hier hoe je het weghaalt: 1. Log in op www.dot.tk 2. Klik in het menu op Dot TK Linker Promo 3. Kies je site 4. Kies voor geen reclame 5. Klik op opslaan of doorgaan oid. Reageren
Dizcid Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 bij combell is het 1 jaar gratis.En bij .tk mag je wel reclame weghalen maar dan maak je geen kans meer op een .TK t-shirt. hier hoe je het weghaalt: 1. Log in op www.dot.tk 2. Klik in het menu op Dot TK Linker Promo 3. Kies je site 4. Kies voor geen reclame 5. Klik op opslaan of doorgaan oid. thx weer wat geleerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.