mrtuning Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 heey allemaal ik heb een vraagje 1.ik kan niet meer boeljaten help me!(het popertje staat er wel maar hij heef geen boeljat stok en wil niet spelen) Reageren
abiboe Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 boeljaten? je bedoelt zeker biljarten... ik denk dat het komt doordat je een of meerdere keren een compleet cafe hebt uitgemoord, dan kan je niet meer biljarten. Reageren
mrtuning Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) ja maar de popertje leeft nog ik heb niet op hem geschoten Bewerkt: 25 december 2005 door tomiboy Reageren
gta 88 Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 dan moet je hem ff heel vaak opslaan dan denk het spel dat je heel lang bent weg geweest en daarna kun je gewoon weer blijarten Reageren
Barcelona Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Dit is een Bug (dit is een foutje in het spel) Dit is dat je de bar steeds overvalt of helemaal uitmoord. Daarom kan je niet meer Biljarten. Kijk maar eens in dit topicnaar bekende bugs. Je moet jammer genoeg overnieuw beginnen dan met Sanandreas, mischien is er een Patch ofzo dat alle bugs verdwijnen uit je spel maar ik weet niet zeker. Reageren
mrtuning Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) leg veder uit edit: ik heb hem op ps2 Bewerkt: 25 december 2005 door tomiboy Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 leg veder uit edit: ik heb hem op ps2 Als jij eens in de cafetaria waar je biljarten kun eens een mens hebt vermoord dan kan je nooit meer biljarten. Dit is een zeer bekende bug, je zult het spel overnieuw moeten beginnen als je weer wilt biljarten. Het topic waar Barcelona over sprak is dit: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8373&st=0. Daar kun je alle bugs en glitches melden, die je hebt gehad. Over die patch weet ik niet, gebruik de zoekfunctie eens daar kun je misschien wat informatie over die patch vinden. Ruurd31.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.