Jump to content

boeljaten

Recommended Posts

Geplaatst:

heey allemaal

ik heb een vraagje

1.ik kan niet meer boeljaten help me!(het popertje staat er wel maar hij heef geen boeljat stok en wil niet spelen)

Geplaatst:

boeljaten? :schater:

je bedoelt zeker biljarten...

ik denk dat het komt doordat je een of meerdere keren een compleet cafe hebt uitgemoord, dan kan je niet meer biljarten.

Geplaatst: (bewerkt)

ja maar de popertje leeft nog :bonk:

ik heb niet op hem geschoten

Bewerkt: door tomiboy
Geplaatst:

dan moet je hem ff heel vaak opslaan dan denk het spel dat je heel lang bent weg geweest

en daarna kun je gewoon weer blijarten :*D

Geplaatst:

Dit is een Bug (dit is een foutje in het spel)

Dit is dat je de bar steeds overvalt of helemaal uitmoord.

Daarom kan je niet meer Biljarten.

Kijk maar eens in dit topicnaar bekende bugs.

Je moet jammer genoeg overnieuw beginnen dan met Sanandreas, mischien is er een Patch ofzo dat alle bugs verdwijnen uit je spel maar ik weet niet zeker.

Geplaatst:
:? leg veder uit :?

edit: ik heb hem op ps2

Als jij eens in de cafetaria waar je biljarten kun eens een mens hebt vermoord dan kan je nooit meer biljarten. Dit is een zeer bekende bug, je zult het spel overnieuw moeten beginnen als je weer wilt biljarten.

Het topic waar Barcelona over sprak is dit: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8373&st=0. Daar kun je alle bugs en glitches melden, die je hebt gehad. Over die patch weet ik niet, gebruik de zoekfunctie eens daar kun je misschien wat informatie over die patch vinden.

Ruurd31.. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...