~Lance Vance Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 Toen ik Hyman Condo kocht stond er een Maverick op het dak, nu was ik missies voor Love Fist aan het doen en dacht ik "hey daar ga ik eens langs", ren ik het dak op, is de Maverick verdwenen. Hoe kan ik deze terugkrijgen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 Dat gebeurt veel in GTA, dat een bepaald voertuig er opeens niet meer staat. Ook met de maverick op het dak van de Diaz/Vercetti mansion is dat zo. Ga gewoon eens naar beneden, of save nog een keer en dan zou hij er terug moeten staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) Dat heb ik al geprobeerd maar hij komt niet terug, ik ben er wel eens een keer mee gaan vliegen en toen ontplofte hij.... Is dat erg? Edit: Laat maar, hij staat er alweer... Bewerkt: 25 december 2005 door Lance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.