gta 88 Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 heb ik die miesies nodig van cesar dat die je beld ik heb het nooit gedaan en nu belt die nooit meer Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Nee, deze zijn niet nodig voor de 100%. Nadat je Big Smoke vermoordt hebt, kan je de couriers missies ook niet meer doen. Reageren
Barcelona Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Nee, je hoeft niet deze missie's doen voor de verhaallijn en 100%. Alleen je kan wel BigSmoke's zaken tegen houden, maar ik zal het beter maar niet doen want het is wel nergens voor nodig. Maar je kan er wel veel geld mee verdienen door tegen die auto steeds de knallen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) Die courier missies zijn niet persée nodig voor de 100%. Als je die missie doet moet je een Patriot (Leger hummer) beuken met een auto. Er valt dan geld uit die Patriot die je kunt oppakken en dan ben je rijker. Je kunt dan nieuwe geweren/kleren/tatoo's kopen. Nog even over die straatraces waar je zoveel problemen mee had: Als hij je nooit belt zal je overnieuw moeten beginnen. Het is noodzakelijk om die races voor de storeline te halen, wil je persée die racemissies wilt doen kun je gewoon beter gelijk stoppen en opnieuw beginnen. Je kan ook waar je was een savegame downloaden, dan ga je naar de kapper en nieuwe kleding kopen en kun je gewoon verder gaan. Die savegames kun je hier (klik) downloaden. Ruurd31.. Bewerkt: 25 december 2005 door Ruurd31 Reageren
gta 88 Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) ne ik heb nu over de courie missies cesar beld daar nooit meer over maar dat maakt niet uit en die streed rac wacht ik gewoon af als er niks komt heb ik gewoon pech en voor die vlieg misies meot ik eerst een verlaten vlieg veld kopen ik ben bezig met de verhaal lijn ben nu mike toroena die t staat er gewoon oja big smoek zo goed Bewerkt: 25 december 2005 door gta 88 Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 die heb je niet nodig, die missies izjn er alleen voor geld, rockstar dacht zeker dat men er tekort opschoot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.