DaddyPimp Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Hey, hier een nieuwe Userbar van mij: http://img318.imageshack.us/img318/1561/us...lkemin3m9ue.png Rate hem even, en iedereen mag hem gebruiken... Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Mooi gedaan. Alleen hij zou nog mooier zijn met het glas effect erop. En wat heb je met de text gedaan? Lijkt wel een schaduw (vind ik persoonlijk niet zo mooi) Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Mooi gedaan.Alleen hij zou nog mooier zijn met het glas effect erop. En wat heb je met de text gedaan? Lijkt wel een schaduw (vind ik persoonlijk niet zo mooi) Dat glas effect ga ik nog toevoegen, en dat bij die text is schaduw ja, alleen dat vind ik zelf ook niet zo geslaagd Reageren
Ferre Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Mooi gedaan! Leuk Plaatje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.