ZOrange Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) neen kijk bv: 1) ik sta op een hoek van en straat, 1wagen stopt en een andere vliegt er op 2) autostrade zie ik het ok veel ze rijden gewoon allemaal tegen elkaar de vlieg school, in het noorden, boven de no fly zone Bewerkt: 27 december 2005 door zethe Reageren
MenInOrange Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 meestal gaan ze dan keiharde toeteren bij mij. Of ze knallen gewoon tegen me op. Dus je bent echt niet de enigste Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 men in orange, welkom hier eh! op dit forum kan je echt veel informatie en hulp krijgen! dan ben ik niet de enigen waar de ongelukken voor komen! sluit het topic maar of laat het rusten dan Reageren
Dynamic Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 ik weet wat beter om je auto heel te make Gebruik de Cheat ''HESOYAM'' Reageren
CrazyGtaBunny Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 1) Natuurlijk gebeurt dat bij iedereen wel !!! 2) Sorry heb ik nog nooit gedaan Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 hier si! dat is wat ik bedoel! Reageren
cj_sucks Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ja dat is normaal dat gebuert bij mij ook vaak op de snelweg, zie je al die auto's exploderen enz. Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Je dan exploderen ze en vliegen ze naar al de kanten Reageren
Blizz Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ja, dat is normaal... soms is het leuk maar als je met een opgezette auto op de snelweg staat da is heel je auto kapot Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 1) Wnr er een wagen stop voor een of ander ding, dan rijd er 9/10 keer een andere wagen in???Is dit alleen bij mij of is dat normaal?? hoe kan dat? heb ik ook heel vaak .. want dan kom je er ook niet door op de snelweg .. en dan komt er politie en die knalt iedereen van de sokken en dan rijden ze helemaal niet meer Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ja en dan zijn er flikken en dan rijden ze tegen jou, en daar heb je weer een wanted-ster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.