Jump to content

Gun Runner

~Lance Vance

Recommended Posts

Ik ben nu de missie van Phil Cassidy, Gun Runner aan het doen, en moet een of ander doelwit vernietigen.

De radar zegt dat ze lager zitten, maar ik geen enkele trap ofzo. Ik zie helemaal niets, behalve een scooter bende die de hele tijd op me afkomt, maar als ik die verrot schiet gebeurd er ook niks. Wat moet ik nu in vredesnaam doen??

Screen:

doelwit3ht.png

Delen op andere websites

Je moet gewoon goed kijken denk ik want ze zijn er wel. Het zijn dacht ik auto's. Ik weet het niet echt zeker, maar ik denk het wel en aan jouw radar te zien zitten ze links van je.

Of er is een fout ofzo. :cab:

Bewerkt: door Gangsta
Delen op andere websites

:erm:

Wat ráár. :?

Weet je zeker dat ze niet ergens beneden zitten. Heb je de missie 1× gedaan of meerdere keren?

Even een kort vraagje:

Gaat de missie over dat je auto's moet laten ontploffen die aangewezen zijn op je radar?

Delen op andere websites

fijn dat de missie je toch gelukt is :*D

misschien ware die auto's wel onder de grond en kon je ze uitschakele door granate op de grond te legge, of met flammenwerper door de grond heen te gaan

als het hier om wapens ging onder de grond, met die ulitmate trainer van je, ( waarmee je dan ook die foto in de lucht genomen hebt ) kon je waarschijnlijk ook wel onder de grond vliegen toch?

door DOOR de weg heen te gaan, of bij het water keihard naar beneden te gaan ( klein btje hp kost het wel )

en dan zie je dat je onder het zee zit, en onder de stad kan vliegen, hier zijn meer bugs voor zodat je zonder die trainer onder de stad kan, ( meer info over die bug, PM maar )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...