Jump to content

De beste stuntbike

~Lance Vance

De beste Stuntbike  

139 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is volgens jou de beste stuntmotor?

• PCJ600
      70
    • Angel
      3
    • Freeway
      2
    • Sanchez
      52
    • Faggio
      2
    • Pizza Boy
      7

Recommended Posts

Ik heb gestemd op de Sanchez. Hij is niet zo snel als de PCJ 600, maar wel een stuk wendbaarder, waardoor je gewoon betere stunts kan maken. Een andere reden is mijn Wheelie: Met een PCJ hou ik het ongeveer een halve minuut vol, met de Sanchez kan ik zo lang als ik wil of totdat ik last krijg van m'n handen. :puh:

Delen op andere websites

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• need my speed

4

• ~Lance Vance

4

• MrKooKie

3

• San_Andreas_Nigga

2

Jammer dat je in een poll niet op twee dingen mag stemmen. Want dan had ik voor de pcj600 en de sanchez gestemd.

De pcj600 is mooi om gebukt met meer als 200 tussen het verkeer door te stuiven met het risico dat zomaar een auto kan afslaan, en de sanchez is mooi om te springen. Wheelies wil ook wel mooi met een sanchez eigenlijk..

Mijn stem gaat dan toch naar pcj600....

Delen op andere websites

Jammer dat je in een poll niet op twee dingen mag stemmen. Want dan had ik voor de pcj600 en de sanchez gestemd.

Het kan wel, alleen is die functie disabled op dit forum. Ook kunnen alleen Moderators (+) meerder secties in een poll maken. Net als in de Forum Awards.

Wheelies wil ook wel mooi met een sanchez eigenlijk..

In principe oneindig als je maar vaak genoeg gas opnieuw intikt, en de 'Perfect Balance' hebt gevonden.

Delen op andere websites

Jep ik ging zojuist even met een Sanchez een wheelie maken op Escobar maar ik knalde ergens tegen aan....

Ergens vlakbij het hek zit ook een superhoge schans met een lange baan ervoor, moet je met een Sanchez een lange aanloop nemen en er keihard overheen crossen, dan krijg je een Unique Stunt en staat er ergens bij zo'n opening een TopFun bus...

Delen op andere websites

Je kan de handrem gebruiken in bochten, dan gaat het véél makkelijker, en geen ene motor kan met top speed door bochten. Ook is de Freeway/Angel makkelijk om wheelies mee te maken want als hij eenmaal omhoog gaat kan je vol gas door blijven gaan, zonder steeds opnieuw op gas de drukken.

Delen op andere websites

de angel/freeway vind ik niet erg fijn rijden, de superangel natuurlijk wel, sanchez is voor mij de overwinner, zoals ik al gezegt had, maar ik vind de stinger soms ook wel fijn rijden ( ik weet dat dat geen motor is )

maar ik heb hier de plaatjes van motors voor degene die de namen niet in hun hoofd kunne krijge

de freeway:

CAR_freeway.JPG

de faggio:

CAR_faggio.JPG

PCJ600:

CAR_PCJ_600.JPG

Sanchez:

CAR_sanchez.JPG

Pizzaboy:

GTA%20VC_pizzaboy.jpg

met dank aan wikigta voor de motors

en verder nog www.g-unleashed.com voor de pizzaboy die ontbrak bij wikigta

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Delen op andere websites

De Angel heb ik al in het Hyman Condo staan, de super Angel om precies te zijn.

dat is volgens mij niet helemaal waar, want volgens mij word die superbike weer normaal als hij eenmaal in de garage zit

edit: sanchez is het voor mij, snel en kan stunten, en is goed offroad, offroad is de pcj alleen maar goed in vallen

Bij mij rijd hij toch echt nog 'super'... :Y Tenminste, de laatste keer dat ik hem uit m'n garage pakte was hij super! :Y

Delen op andere websites

Als je gaat stunten om ver te komen wint de PCJ-600

Wil je snel door het verkeer wilt raggen wint de PCJ-600

Als je met style door het verkeer wilt rijden winnen de Angel en de Freeway

Wil je lekker rustig gaan rijden winnen de Faggio en de Pizzaboy

Bij het stunten, als je zo ver mogelijk wil kmen wint de PCJ-600

Maar de preciesheid kan slecht zijn, bijvoorbeeld verkeerd terechtkomen

Maar de Sanchez wint als het precies moe landen

In de bergen wint de Sanchez(Helaas heeft Vice City alleen wat heuveltjes)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...