~Lance Vance Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 Hey ik heb een vraagje: Kan ik de radiostations ook gewoon luisteren zonder Vice City te hoeven spelen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mpp Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2005 volgensmij moet je dan die liedjes converteren maar ik weet niet hoe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Je kan natuurlijk ook de soundtrack aanschaffen, ik geloof 7 cd's waar de complete zenders op staan inclusief de reclames enzo.. Kost een paar centjes maar dan heb je ook wat speciaals.... Je kan de zenders toch ook beluisteren via Wikigta? Bewerkt: 26 december 2005 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 Op dit moment kan je de nummers nog niet beluisteren op WikiGTA, maar ze zijn er nog mee bezig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 Zoek in Google : VC Radio Converter op,ik heb hem ook,dan kan je de radio stations beluisteren zonder te hoeven spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) www.gtagaming.com heeft er ook een, ik zoek wel een link Hier kun je een adf - mp3 converter downloaden Bewerkt: 26 december 2005 door Cpt.Pinguin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 Hier is er ook 1 van San Andreas: San Andreas Radio Converter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 Staan ze dan niet gewoon op de cd? Ik zag wel iets van een converter in Vice City download database: <<klik>> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2005 Thanks mannen die converter werkt prima!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.