thugkai Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 als ik in een server klik om online te spelen!! krijg ik deze foutmelding disconnected: connection refused: incompatible version bij elke server is dat , dat is zwaar irritant want ik wil online spele :angry: wie kan me helpen? Reageren
8-Ball Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 als ik in een server klik om online te spelen!! krijg ik deze foutmeldingdisconnected: connection refused: incompatible version bij elke server is dat , dat is zwaar irritant want ik wil online spele :angry: wie kan me helpen? Je hebt een verkeerde versie! Welke versie heb je en welke gta? Reageren
Na$! Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 (bewerkt) ik je gebruikt een verkeerde versie bv je hebt mta4.1 en je geeft een server ip voor mta 3.2 je moet deen server zoeken voor mta 4.1 snapie? *edit* oh srry 8-ball maar je was juist voor mij Bewerkt: 23 augustus 2004 door marco vercetti Reageren
thugkai Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 oww ik heb versie 0.3r2 (gta vice city ) ik had ook net die nieuwste versie maar daarbij lukte ook geen een:S, welke versie moet ik hebben! Reageren
Na$! Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 maakt ni uit <_< je moet eej juiste server hebben als je versie 3.2 hebt (die heb je dus ) dan moet je een server zoeken voor versie 3.2 Reageren
thugkai Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 waar zie je welke server bij de mijne past? Reageren
Na$! Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 zoek bij ase een server voor versie 3.2 das alles wat je moet doen Reageren
thugkai Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 LAAT MAAR IK SNAP HET:d thxxxxx man(Y) , !!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.