Aravath Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Ik heb alle missies gedaan die ik kon doen in land 1. Ik heb nu niemand meer om naar toe te gaan om een missie te doen. Er staat alleen de N van north en dat cd-rommetje van je huis. Waar moet ik nu heen dan? Reageren
Mpp Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 ik denk dat je gewoon ff naar je huis moet gaan Reageren
Dizzee Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 Ben je nu al in Staunton Island? (het tweede land) Na de missie 'Driving mr. Leoni' zou Salvatore je moeten opbellen dat je naar de telefooncel moet gaan bij het 'courthouse' Daar krijg je de volgende missie ' A walk in the park' Reageren
Aravath Geplaatst: 25 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2005 (bewerkt) Nee ik zit nu dus nog in het eerste land. Ik was net bij mijn huis, ik zal er nog eens heen gaan ff goed kijken. Edit: ik kreeg nu pas een telefoontje van JD dat ik eens langs moet komen. Hij heeft nieuwe missies voor me. Bewerkt: 25 december 2005 door Aravath Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.